BUFET RAMADAN: ANCASA HOTEL & SPA KUALA LUMPUR



Tahun ini, AnCasa Hotel telah memilih tema ‘Kampong Boy’ bertepatan dengan Kempen ‘Stay, Dine & Win’ yang sedang berlangsung dan akan berakhir pada 14 Julai 2018 di mana tarikh akhir bagi perlawanan World Cup 2018.

Ulam-ulaman

Kambing Bakar Ancasa

Sotong Sumbat Sos Pedas

Jenahak Sos Lada Hitam

Daging Masak Hitam

Ramadan Buffet Kampong Boy Di Kuala Lumpur membawa makanan nostalgia makanan kampong seperti ayam opor, daging salai masak lemak, cendol gula melaka, ikan bakar, kambing golek dan pelbagai sajian yang enak di bawah satu bumbung.



Ancasa Hotel & Resort memperkenalkan Bufet Ramadan 2018 membabitkan lebih 120 sajian masakan tradisional bermula 17 Mei sehingga 14 Jun ini bersempena Ramadan dengan bertemakan ‘Kampong Boy’ selari dengan Kempen ‘Stay, Dine & Win’ yang sedang berlangsung dan akan berakhir pada 14 Julai ini, iaitu tarikh perlawanan akhir Piala Dunia 2018.



Ramadan ini, dengan gabungan hebat yang berpengalaman luas dalam kulinari dan masakan Melayu antara Cef Yohanis, Cef Mariam, Cef Syukri, Cef Alias dan pasukan mereka yang berpengalaman.

Bufet berharga RM58 bagi dewasa untuk pembelian awal sebelum 12 Mei 2018 manakala RM68 bagi dewasa dan RM40 bagi kanak-kanak selepas tempoh tersebut.



Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.ancasahotels.com

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO