MR. D.I.Y. LANCAR PORTAL MEMBELI-BELAH DALAM TALIAN


MR. D.I.Y., peruncit perkakas rumah terbesar Malaysia dengan lebih daripada 550 kedai di seluruh Asia Pasifik dengan meriahnya melancarkan platfom e-dagang, mrdiy.com.my baru-baru ini di Kuala Lumpur. 

Acara itu diadakan bagi menandakan satu lagi pencapaian penting bagi syarikat - pelancaran platfom e-dagang MR.D.I.Y yang akan mencapai rangkaian pelanggan yang lebih luas serta berkongsi matlamat dan visi jenama untuk masa depan. Tetamu dialu-alukan dan dibawa melihat laman web dan ciri-ciri untuk memberi mereka rasa dan pengalaman pertama melalui platfom e-dagang MR D.I.Y..



Mereka juga berpeluang mengambil foto di gerai foto interaktif dan bermain permainan mini "Grab MR.DIY" untuk menerima baucer beli-belah yang boleh ditebus di laman web dan sekali gus berpeluang untuk memenangi iPad. Acara pelancaran itu dihadiri oleh duta jenama MR.D.I.Y Adibah Noor yang wajahnya dapat dilihat di iklan MR.D.I.Y. sejak 2017.

Di tahun pertama, MR.D.I.Y. melancarkan kempennya dengan slogan berani 'Nasib baik tak beli tadi! MR.D.I.Y. murah lagi! '. Tahun ini, Adibah mengesahkan slogan baru MR.D.I.Y. 'Habislah ... MR.D.I.Y. Boleh Beli Online!’

Tetamu lain pada majlis itu termasuk bintang-bintang media sosial seperti Faizdickie, Rose Nicotine dan Intan Saleh, bersama-sama dengan blogger, ahli media dan tetamu undangan.



Tetamu diperkenalkan kepada empat ciri utama melalui presentasi laman web e-dagang MR.D.I.Y., iaitu penghantaran percuma, MR.D.I.Y. Express, Collect @ MR.D.I.Y. and the MR.D.I.Y. Guarantee.

Pelanggan boleh menikmati penghantaran percuma ke rumah mereka di Semenanjung Malaysia tanpa belanja minimum yang diperlukan untuk sebarang pesanan di bawah 5kg.

Dengan bayaran kecil, pelanggan di Lembah Klang juga boleh meminta perkhidmatan “MR.DIY Express” di mana pembelian mereka akan dihantar kepada mereka dalam masa 24 jam.

Dengan Collect @ MR.D.I.Y., pelanggan boleh membeli barangan secara dalam talian dan mengambilnya terus dari mana-mana 25 kedai terpilih di Lembah Klang.

Dan akhirnya MR.D.I.Y. Guarantee yang menjamin pelanggan yang membeli di laman e-dagang MR.D.I.Y. akan mempunyai tujuh hari kalendar untuk memulangkan berangan yang akan ditukar atau wang dikembalikan tertakluk kepada terma dan syarat.

Dalam ucapannya, Ketua Pemasaran & E-dagang MR.D.I.Y, Encik Andy Chin berkata, "Kami sangat teruja dengan perkembangan terkini kami. MR.D.I.Y. telah berkembang pesat untuk menjadi jenama serantau dengan bilangan kedai yang dibuka di seluruh Malaysia dan negara-negara lain.

Platfom e-dagang ini menunjukkan satu lagi perkembangan - yang menjimatkan masa dan juga menjadi perintis dalam cara perniagaan dilakukan di rantau ini, "kata Chin dengan penuh semangat.

"Dengan MRDIY.COM.MY, kami akan dapat memenuhi kehendak pasaran masyarakat yang bergantung kepada teknologi, mereka yang tidak pernah mempunyai masa atau tidak mempunyai minat untuk melawat kedai fizikal.

Selain itu, kami juga ingin menyediakan penyelesaian membeli-belah yang mudah untuk membantu menyelesaikan masalah pelanggan kami - seperti mereka yang ingin membeli secara banyak, pembelian segera, mobiliti terhad serta penjimatan kos ketika melawati kedai fizikal kami - petrol dan bayaran letak kereta.

Pelanggan juga boleh menghantar hadiah kepada keluarga dan rakan mereka apabila mereka berbelanja dengan kami secara dalam talian. Di MR.D.I.Y., kami menawarkan penyelesaian untuk mengurangkan masalah anda, "jelasnya.

Setiap kedai MR.D.I.Y. mempunyai lebih daripada 20,000 jenis produk yang terdiri daripada sembilan kategori - Perkakas, Barangan Rumah, Barangan Elektrik, Aksesori Kereta, Alat Tulis, Mainan, Hadiah, Sukan dan Perhiasan & Kosmetik. Slogan mereka, "Always Low Prices", untuk mempromosikan nilai jenama pada harga yang berpatutan telah berjaya mencapai 128 juta pelanggan setiap tahun, yang terus meningkat dengan cepat.



MR.D.I.Y., sebuah syarikat perkakas rumah yang mempunyai lebih dari 550 kedai di seluruh Malaysia, Thailand, Brunei dan Indonesia, terus berkembang pesat di Asia-Pasifik. "2018 dijangka menjadi tahun yang baik untuk MR.D.I.Y. kerana kami mempunyai empat matlamat utama untuk dicapai.

Matlamat pertama kami adalah untuk membuka kedai Flagship dan kini, kami adalah pemilik gedung Flagship pertama MR.D.I.Y di MidValley Megamall.

Kedua, kami akan memperluas jangkauan kami ke dua negara baru - Singapura dan Filipina masing-masing pada suku 3 & 4 tahun ini.

Ketiganya, kami merancang untuk membuka tambahan 300 kedai baru di seluruh Asia-Pasifik termasuk Thailand, Brunei dan Indonesia; dan akhirnya, adalah sebab utama kita berada di sini hari ini - untuk meraikan pelancaran platfom e-dagang MR.D.I.Y., “ tambah Chin.

Sebagai promosi pengenalan dari bulan Jun hingga Ogos 2018, pembeli yang membeli dari laman web akan menikmati penjimatan RM5 pada pembelian pertama mereka dengan perbelanjaan minimum RM10, tambahan dengan perkhidmatan penghantaran percuma.

Selain itu, kesemua urus niaga dalam talian yang berjaya dalam tempoh peraduan akan memasuki cabutan bertuah di mana mereka boleh memenangi hadiah bernilai lebih RM68,888. Hadiah utama bulanan termasuk iPad, iPhone X dan MacBook Pro pada setiap bulan mulai bulan Jun, Julai dan Ogos 2018.



Sementara itu, tambahan empat (4) pemenang bertuah akan berpeluang untuk memenangi hadiah harian yang terdiri daripada baucar MR.D.I.Y. bernilai RM50 setiap satu dengan pesanan pembelian barangan terpilih. Untuk bulan Julai 2018, MR.D.I.Y. akan bekerjasama dengan P&G untuk menawarkan produk eksklusif P&G dengan tawaran diskaun sehingga 35% di semua kedai dan dalam talian. Barangan terpilih ini adalah nilai terbaik yang boleh anda dapati di pasaran.

P&G adalah syarikat pembekal produk pengguna terbesar di dunia dengan jenama pemimpin pasaran seperti Downy, Joy, Dynamo, Oral-B, Pantene, Gembira, Gillette, dan Head & Shoulders. Tambahan lagi, MRDIY.COM.MY juga menawarkan tawaran yang hebat dalam talian dengan diskaun sehingga 40% untuk jenama seperti MR.D.I.Y. jenama rumah, serta jenama antarabangsa dan tempatan yang lain seperti WD-40, Shamood Anakku, Coido, OHOYO, Pritech, Staedler, GAP, IVON dan Eveready.



Para tetamu juga dimaklumkan tentang pertandingan yang berlangsung dari 1 Jun hingga 31 Ogos 2018 untuk menggalakkan membeli-belah dalam talian di MR.D.I.Y..

Untuk maklumat lanjut mengenai MR. D.I.Y, sila lawat
Laman web: https://mrdiy.com.my
Facebook: https://www.facebook.com/mrdiy2u
Instagram: https://www.instagram.com/mrdiy2u
Tanda pagar: #BeliOnlineMRDIY

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA