DELL EXCLUSIVE STORE KINI DIBUKA DI KOTA KINABALU



Dell membawakan pengalaman Dell #DellExperience ke negari Sabah dengan pembukaan Dell Exclusive Store yang pertama di Malaysia Timur di Kota Kinabalu, Sabah.

Terletak di Kompleks Karamunsing, kedai tersebut adalah kedai Dell yang ke-9 di Malaysia dan mendemonstrasikan komitmen Dell yang berterusan untuk membekalkan komputer yang terbaik untuk pengguna Malaysia.

Dari kiri: Ivan Teng - National Sales Manager, Dell Malaysia; Simon Kong & Anna Lo - Directors of Topmacro Network Sdn Bhd; Dato James Hwong - Owner of Karamunsing Complex

“Pembukaan kedai eksklusif Dell di Kota Kinabalu membolehkan Dellmemberikan perkhidmatan kami dengan lebih baik kepada pelanggan-pelanggan di Sabah dan Sarawak. Kami teruja untuk mempamerkan komputer riba dengan fungsi 2-dalam-1 yang direka untuk prestasi yang hebat. Dari rangkaian komputer riba gaming Dell G-Series sehinggalah rangkaian XPS 2-in-1, kami telah membuat pelaburan untuk mereka-semula komputer peribadi untuk kegunaan kerja dan santai,” kata Ivan Teng, Pengurus Jualan Negera, Dell Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING