DELL EXCLUSIVE STORE KINI DIBUKA DI KOTA KINABALU



Dell membawakan pengalaman Dell #DellExperience ke negari Sabah dengan pembukaan Dell Exclusive Store yang pertama di Malaysia Timur di Kota Kinabalu, Sabah.

Terletak di Kompleks Karamunsing, kedai tersebut adalah kedai Dell yang ke-9 di Malaysia dan mendemonstrasikan komitmen Dell yang berterusan untuk membekalkan komputer yang terbaik untuk pengguna Malaysia.

Dari kiri: Ivan Teng - National Sales Manager, Dell Malaysia; Simon Kong & Anna Lo - Directors of Topmacro Network Sdn Bhd; Dato James Hwong - Owner of Karamunsing Complex

“Pembukaan kedai eksklusif Dell di Kota Kinabalu membolehkan Dellmemberikan perkhidmatan kami dengan lebih baik kepada pelanggan-pelanggan di Sabah dan Sarawak. Kami teruja untuk mempamerkan komputer riba dengan fungsi 2-dalam-1 yang direka untuk prestasi yang hebat. Dari rangkaian komputer riba gaming Dell G-Series sehinggalah rangkaian XPS 2-in-1, kami telah membuat pelaburan untuk mereka-semula komputer peribadi untuk kegunaan kerja dan santai,” kata Ivan Teng, Pengurus Jualan Negera, Dell Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM