MERAK GERGASI UNTUK SAMBUTAN DEEPAVALI DI PAVILION KL



Destinasi membeli-belah utama Malaysia, hari ini melancarkan 'Dream Diwali' - kempen Diwali dari sekarang sehingga 14 November 2018, meraikan Perayaan Cahaya tahun ini.

Diilhamkan oleh keindahan, rahmat dan kemuliaan merak, tumpuan 'Dream Diwali' sangat mengkagumkan pengunjung mesti melihat dengan mata mereka sendiri 'Dream Kolam' di Center Court.


Dengan kepercayaan bahawa Dewi Lakshmi akan melawat rumah-rumah yang berkilauan dengan kolam yang indah, 'Dream Kolam' yang menakjubkan dengan lebar lebih dari 3,000 kaki persegi, burung merak setinggi 20 kaki - hasil seni yang terang dan mewah yang diilhami dengan lampu LED, diperbuat daripada kain, busa dan bijirin berasaskan tumbuhan yang kuat untuk mencipta paparan yang menakjubkan.


Ia mempamerkan perpaduan warna, mewakili tuah dan kemakmuran. 'Dream Diwali' menjemput rakyat Malaysia dan pengunjung semua bangsa, kebangsaan, agama dan umur berkumpul untuk perayaan ceria di tengah-tengah Bukit Bintang, dengan hiasan terang, menakjubkan persembahan dan tawaran membeli-belah hebat.


Kemuncaknya ialah pameran bertema merak di Spanish Steps sehingga 11 November, memaparkan pengkhususan khas bertema merak yang di pusat membeli-belah, dari fesyen, perhiasan, hiasan rumah, produk kecantikan, perkhidmatan dan banyak lagi.


Pelancaran ini dihadiri oleh tetamu kehormat H.E. Shri Mridul Kumar, Pesuruhjaya Tinggi India ke Malaysia; isterinya Puan Sumita Goyal; Dato 'Haslina binti Abdul Hamid, Timbalan Setiausaha Ketua (Pelancongan), Kementerian Pelancongan, Kesenian & Kebudayaan; Karen Low, Ketua Kad Maybank Malaysia, ; diiringi oleh Philip Ho, Ketua Pegawai Eksekutif Pavilion REIT; Kung Suan Ai, Pengarah Pemasaran, Pavilion Kuala Lumpur dan pengurusan kanan Pavilion Kuala Lumpur.


Tetamu VIP melancarkan 'Dream Diwali' dalam lampu simbolik 3 lampu Lampe Berges, dengan keharuman bau cendana, terus membangkitkan deria pengalaman penuh sebelum dihiburkan dengan pertunjukan rambut bertema merak yang unik oleh Miko dan A Cut Above dan persembahan tarian tradisional.

Untuk maklumat lanjut tentang promosi 'Dream Diwali', sila layari https://pavilion-kl.com/

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING