RASAKAN KERIANGAN "MERRY GIFTING CHRISTMAS' DI AVENUE K



Pusat membeli-belah Avenue K menyambut keajaiban Krismas sepenuhnya dibungkus dengan acara-acara yang mengagumkan. Dari 23hb November 2018 hingga 2hb Januari 2019, tema 'Merry Gifting Christmas' menjadi bertenaga apabila Avenue K menjemput anda melangkah melalui pengalaman Krismas yang dengan keajaiban hadiah.


Awan hadiah Krismas terapung menerangi 'langit' Atrium dengan paparan yang menakjubkan dan bersinar. Sejajar dengan tema Krismas yang menjadi masa pemberian hadiah, kotak hadiah merah setiap bentuk dan saiz indah dibalut dengan pita emas yang mempesonakan dan bertimbun, satu di atas yang lain untuk menghasilkan pokok Krismas yang menawan.


Musim perayaan ini, menggembirakan keluarga dan kawan anda dengan hadiah unik dan peribadi yang dibeli dari Avenue K.


Diinspirasi oleh idea-idea hadiah dari 'Pasar Krismas' eksklusif, yang menawarkan pelbagai barangan dari pakaian bergaya kepada aksesori yang menakjubkan, hiasan perayaan dan hadiah yang dibuat dengan penuh cinta akan memastikan bahawa ada sesuatu untuk semua orang dalam senarai Santa.

Untuk menambah keseronokan pada masa yang paling indah tahun ini, nikmati aktiviti yang menyeronokkan termasuk persembahan menarik, bengkel, penebusan, dan hadiah menarik.


Biarlah penyanyi carollers Krismas mendendangkan anda dengan melodi manis manakala Santa membawa anda untuk berjalan-jalan yang menyeronokkan. Bawa seluruh keluarga untuk hari yang menyeronokkan dan dilayan oleh Winter Sax Ensemble Show dan Jazzy Christmas Band. Avenue K bahkan menganjurkan banyak bengkel bertema Krismas untuk menggembirakan anak-anak kecil.

Dapatkan ganjaran apabila anda berbelanja di Avenue K dan berpeluang untuk memenangi pengalaman memandu ujian Mercedes-Benz A-Class selama 7 hari dan baucar tunai Avenue K bernilai lebih RM10,000.


Untuk mengambil bahagian, pelanggan hanya perlu membelanjakan RM500 (RM450 untuk ahli AK Neighbours Card) dalam gabungan maksimum dua resit pada hari yang sama, di mana-mana kedai di Avenue K dan meneka jumlah kotak hadiah untuk menang.

Pemenang dengan tekaan yang paling tepat akan memenangi hadiah utama yang merupakan Samsung Galaxy Note 9 dan pengalaman pemanduan test Mercedes-Benz A-Class selama 7 hari.


Untuk kemuncak kegembiraan semangat memberi pada mereka yang memerlukan, Avenue K bekerjasama dengan Charwiki untuk menyebarkan semangat perayaan kepada 15 kanak-kanak yang kurang bernasib baik dari House of Joy sebagai sebahagian daripada inisiatif CSR-nya.


Semasa pelancaran kempen Krismas Avenue K, kanak-kanak itu menikmati hari yang menyeronokkan di Nene Chicken dan membeli-belah. Village Grocer juga menyumbangkan kereta penuh dengan barang-barang runcit ke rumah kanak-kanak.


Senarai harapan Krismas daripada kanak-kanak yang kurang bernasib baik ini akan diterbitkan di laman web Charwiki supaya pembeli akan mempunyai peluang untuk menjadikan impian anak-anak ini menjadi kenyataan dengan mendermakan hadiah kepada mereka melalui www.charwiki.com.

Untuk maklumat lanjut, sila layari,
Laman Web: https://www.avenuek.com.my/
Facebook: https://www.facebook.com/AvenueKMY
Instagram: https://www.instagram.com/avenuekmy/

Comments

Popular posts from this blog

THE EXPERTS - FILEM AKSI HEIST YANG DINANTIKAN 2024, TAMPILKAN BARISAN PELAKON HEBAT TANAH AIR

COLGATE OPTIC WHITE PURPLE: UBAT GIGI PEMUTIH UNGU PERTAMA COLGATE

ASTRO MEMPERINGATI HARI BUMI DENGAN KEMPEN “RIMBAKITA: SAVE OUR EARTH”

ICBS 2024: MENJEMPUT ANDA MENEROKA INOVASI KAFE DI KUALA LUMPUR!