YES KONFEM 4G POSTPAID KONFEM UNLIMITED TELAH TIBA



PADA masa kini, pascabayar mudah alih dalam pasaran telco belum menunjukkan potensi sebenar apa yang boleh ia lakukan sepenuhnya, dan belum lagi mencapai inovasi dalam menjadikan servis ini mempunyai kualiti kelas pertama yang mampu dimiliki oleh negara dunia ketiga. 

Berbekalkan matlamat ini, Yes komited dalam menjadikan 4G LTE tulen dan panggilan Voice-over LTE (VoLTE) tulen boleh diakses dan mampu dimiliki oleh rakyat Malaysia dengan memperkenalkan pelan pascabayar baharu KONFEM 4G KONFEM UNLIMITED. 

Oleh itu, YES telah membawa 4G tulen terbaik untuk semua rakyat Malaysia dengan pelancaran pelan pascabayar baharu KONFEM 4G KONFEM UNLIMITED, dimana ianya mempunyai data tanpa had 4G LTE setiap hari dari harga serendah RM46 setiap bulan. Setiap pelan pascabayar telah dibentuk untuk menepati keperluan 4G setiap orang. 

Pengguna pra-bayar jangka panjang yang bercadang untuk bertukar ke pascabayar patut mencuba pelan YES Konfem Unlimited 49. Jika anda sudah terbiasa dengan pelan pascabayar dalam pasaran dan sedang mencari pelan yang lebih murah dengan sambungan 4G tulen, YES Konfem Unlimited 79 adalah pelan yang akan pasti memaksimakan sambungan internet tanpa menjejaskan bajet bulanan anda. 

Sementara itu YES Konfem Unlimited 99 adalah pelan pascabayar paling sesuai untuk pengguna yang menginginkan data premium, suka menonton video di telefon pintar dan membuat panggilan suara tanpa perlu rasa risau akan kehabisan data atau panggilan tersekat. 

Walaupun ramai yang tidak menyedari perbezaannya, 4G tulen mempunyai kualiti tersendiri kerana ianya adalah 7 kali ganda lebih pantas berbanding generasi pertama 4G. Tambahan pula, YES adalah penyedia perkhidmatan rangkaian 4G sepenuhnya, ini bermakna anda tidak akan mendapat lebih kurang dari yang sepatutnya. 

Ini bermakna anda boleh melakukan pelbagai perkara serentak dengan data pada telefon, samada memeriksa email dan mesej pesanan ringkas sekaligus, atau membuat panggilan telefon sewaktu menggunakan applikasi navigasi kerana anda tahu ianya adalah tanpa had. Paling penting sekali, anda kini juga boleh membuat panggilan video dengan orang tersayang sambil berkongsi gambargambar dengan mereka pada masa yang sama. 

Dengan pelancaran pelan Pascabayar YES Konfem Unlimited, YES juga memperkenalkan panggilan VoLTE, dimana ia menghubungkan anda dengan orang tersayang 2-3 kali lebih pantas dengan panggilan suara yang 2.2 kali lebih jelas. Apabila boleh menikmati panggilan video dengan yang tersayang 10 kali ganda lebih jelas, bayangkan detik-detik indah yang anda tidak akan terlepas selepas ini. Perlukan lebih tambahan untuk 4G tulen? 

YES turut menawarkan Konfem Turbo Daily dan Konfem Turbo Weekly Data Add-Ons dimana ia menawarkan data tanpa had tanpa cap kelajuan dari harga serendah RM5 setiap hari untuk pelanggan Konfem Unlimited 49 dan Konfem Unlimited 79. Pelanggan Konfem Unlimited Postpaid 49 dan Konfem Unlimited 79 juga boleh menikmati panggilan suara pada harga 2 sen setiap minit dengan pembelian pek suara YES dari harga serendah RM10 untuk 500 minit, dan RM20 untuk 1000 minit dengan kualiti panggilan VoLTE. 

Seperti yang telah dijamin oleh OpenSignal Awards 2018, YES mempunyai ketersediaan 4G LTE pada 92.9% secara keseluruhan dan pengalaman menonton video yang terbaik. YES kekal konsisten dalam meluaskan sambungan 4G LTE ke seluruh negara di mana ianya memberi pengguna satu pengalaman penggunaan Internet yang mengeratkan hubungan dengan sesiapa sahaja di hujung jari. 

YES memahami kesukaran yang biasa dialami oleh rakyat Malaysia ketika panggilan video tersekat dan sambungan Internet terputus, dan YES percaya bahawa tidak ada sesiapa pun yang patut berkompromi dengan kualiti yang dialami pada peranti anda. 

Kepercayaan asas yang kukuh ini menjadi bukti apabila teknologi internet mudah alih berinovasi dengan menjanjikan kemungkinan yang tiada sempadan – anda mungkin tertanya, apakah kemungkinan ini? Jawapannya, tiada penghujung. 

Dengan pelancaran pelan YES Konfem Unlimited Postpaid, waktu berkualiti bersama keluarga tanpa batasan kini menjadi realiti. Tidak ada lagi hari dimana anda perlu membuat panggilan pada waktu-waktu tertentu atau panggilan video tersekat dimana semuanya perlu mengikut peraturan yang ditetapkan oleh telco - YES percaya dalam menerapkan sambungan teknologi dunia pertama seperti panggilan suara dan video tanpa halangan tidak kira dimana anda berada dengan menjadi perintis dan pemenang anugerah inovasi suara dalam Voice-Over-LTE. 

Untuk maklumat lanjut tentang promosi dan pelan terbaharu YES, pelanggan boleh berkunjung ke stor YES terdekat. Atau, mereka boleh pergi ke laman web rasmi YES di www.yes.my atau membeli-belah di YES Online Store di www.shop.yes.my

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO