KEMBALINYA KOMBO TERHANGAT NY STEAK SHACK!



Jika anda telah mencuba Combo Sizzling Combos NY Steak sebelum ini, kemungkinan besar anda sudah menjadi peminat hidangan lazat ini. Setelah menerima banyak pujian daripada pelanggan kami, NY Steak Shack telah memutuskan untuk membawa kembali menu Sizzling Combos yang susah dilupakan untuk kali kedua!

Boleh didapati dari 4 Mac hingga 28 April 2019, NY Steak Shack's Sizzling Combos menyajikan empat pasangan hidangan berprotein yang menarik dan berkhasiat yang tidak hanya akan merangsang citarasa anda tetapi menghidupkan semua pancaindera anda sama sekali. 


Setiap combo dihidangkan bersama NY Striploin panggang kegemaran NY Steak Shack dan pilihan salah satu daripada empat jenis daging - Smoked Beef, Beef Meatballs, Noisette Lamb atau Southwest Chicken semua disajikan bersama bawang segar dan jagung manis, dilengkapi dengan mentega bawang putih yang harum, pilihan dua hidangan sampingan dan sos lada hitam. 

Kombo Sizzling NY Striploin + Noisette Lamb

Kombo Sizzling NY Striploin + Southwest Chicken

Kombo Sizzling NY Striploin + Smoked Beef

Kombo Sizzling NY Striploin + Beef Meatballs

Pada harga yang munasabah untuk pencinta kepelbagaian daging, anda boleh memilih NY Striploin Smoked Beef (RM 52.80) atau NY Striploin + Beef Meatballs (RM 48.80). Sementara itu, pilihan NY Striploin Lamb Noisette (RM58.80) atau NY Striploin + Southwest Chicken (RM 52.80).


Hidangan yang hebat pasti memerlukan sesuatu yang menarik untuk mencuci mulut dan tekak anda. Pakar-pakar mixologi di NY Steak Shack menyediakan empat jenis mocktail khas yang sesuai digabungkan dengan pemilihan kombo. Terima kasih kepada perkongsian antara NY Steak Shack dan 7Up, Mug Sarsaparilla dan Nestle Ice Cream, para tetamu boleh memilih antara Mug Sarsaparilla Splash, Strawberry Lemonade, Cranberry Cooler, Pina Coco dan Summer Fizz, masing-masing berharga RM8.80. 


"Terus terang katakan, apabila kita pergi ke tempat makanan, kita rakyat Malaysia benar-benar terlalu banyak pilihan, walaupun ini mungkin satu perkara yang baik, kadang-kadang ia susah untuk memutuskan antara beberapa pilihan menu Sizzling Combos pasti tidak peduli dengan keadaan ini kerana kami ingin menggalakkan tetamu kami untuk 'memilikinya semua' dan mengalami semua kebaikan dan pelbagai rasa yang terkenal di NY Steak Shack," kata Muhammad Adam Mah, Pengurus Besar Jenama NY Steak Shack.

Muhammad Adam Mah, Pengurus Besar Jenama NY Steak Shack (Kanan)

"Inilah yang membezakan kami di NY Steak Shack, selepas lima tahun di Malaysia, kami masih lagi berkhidmat dengan makanan yang enak dan pengalaman bersantap yang menarik. Kami keluar dari jalan kebiasaan untuk memastikan tetamu mendapat yang terbaik dengan kualiti pilihan bahan-bahan segar, semuanya dibuat untuk pesanan di dapur kami. Ia adalah tempat makan yang berpatutan dengan makanan terbaik yang membuatkan tetamu kami kembali lagi, itulah sebabnya kami sentiasa membuat pengalaman, seperti menu Sizzling Combos ini untuk menjadi perkara menarik di sini," tambahnya.



Untuk keterangan lanjut tentang promosi dan berita terkini sila lawati: http://www.nysteakshack.com

Comments

Popular Posts