GABUNGAN MSL X GSC UNTUK LIGA JEMPUTAN MOBILE LEGENDS MUSIM 3



Pawagam terkemuka di Malaysia, Golden Screen Cinemas (GSC) telah mengumumkan kerjasama dengan Mobile Star League (MSL) untuk menjadi tuan rumah salah satu kejohanan eSports yang paling dinantikan - Mobile Legends Invitational League Season 3! Sempena pengumuman yang mendebarkan, GSC akan meraikan kejohanan itu dengan satu acara eksklusif untuk peminat!

Mobile Star League adalah liga dalam talian yang menyediakan platform eSports untuk pasukan permainan profesional dari negara-negara membangun di Asia Tenggara seperti Thailand, Malaysia, Singapura, Indonesia, Myanmar, dan Filipina untuk bersinar. Musim ini akan menampilkan pasukan peringkat tinggi dari Indonesia (Aerowolf, REVO, dan ONIC ESports), Malaysia (ICON dan Mysterious Assassins), Singapura (Resurgence dan Bigetron SG), dan Myanmar (Burmese Ghouls). 8 pasukan ini akan bersaing antara satu sama lain dalam peringkat kumpulan dengan 4 pasukan teratas meneruskan ke playoff.

Tahun ini, Liga Invitational Mobile Legends oleh MSL akan dipancarkankan pada skrin besar GSC, pada 2 dan 3 April, dari 11 pagi hingga 7 malam di GSC Berjaya Times Square dan GSC Paradigm JB.

"Kami sangat gembira untuk bekerjasama dengan MSL bagi menyampaikan pengalaman pawagam yang bakal mengembirakan peminat Mobile Legends dan eSports. Perkongsian seperti ini membolehkan GSC berdiri berasingan daripada syarikat pempamer lain. Acara eSport yang mengepam adrenalin, apabila digabungkan dengan pawagam sebagai ruang acara, menghasilkan salah satu pengalaman tontonan terbaik yang boleh dimanfaatkan oleh peminat permainan dan kami berharap untuk menganjurkan lebih banyak acara sedemikian pada masa akan datang," kata Cik Koh Mei Lee, Ketua Pegawai Eksekutif Golden Screen Cinemas.

"E-sport telah berada di sini untuk sekian lama dan orang lebih akrab dengan tajuk eSports di PC seperti Dota 2 dan League of Legends. SMP melihat juara yang semakin meningkat di hujung segmen mudah alih dan melangkah lebih awal untuk mengembangkan ruang ini. Pada masa ini, Mobile Legends: Bang Bang menjadi pilihan. Kami juga bekerja keras untuk membawa tajuk tajuk permainan lain," kata Seth Wong, Pengarah Urusan SMP ESports Sdn. Bhd.

Tawaran Istimewa Untuk Peminat

Bermula dari 14 Mac 2019, satu pakej Mobile Legends yang berharga RM25 akan disediakan, menawarkan baucar kombo popcorn biasa dan satu tiket untuk penayangan langsung Mobile-Hour Invitational Season 3 selama 8 jam pada 2 dan 3 April. 75 pelanggan pertama yang hadir di setiap lokasi pada tarikh tersebut juga boleh menebus x100 Diamond tambahan dalam permainan. Mereka juga boleh menggunakan kod promosi Early Bird Promo RM5 Off pada laman web GSC dan aplikasi Mudah Alih. Promosi Early Bird ini hanya berlangsung selama 13 hari pertama dari tarikh jualan.

Lima peminat bertuah juga berpeluang untuk memenangi hadiah 500 Mobile Legends Diamonds ditambah dua baucar filem GSC dari 21hb Mac hingga 3hb April dengan menghantar bukti pembelian tiket MSL mereka di bahagian komentar pada halaman Facebook GSC dan menggunakan hashtag #MSLGSC.

Untuk maklumat lanjut, sila klik Mobile Legends Invitational League .

Comments

Popular Posts