NY STEAK SHACK PERKENALKAN MENU SIZZLING TRIO



NY Steak Shack meraikan ulang tahun kelima dengan melancarkan Sizzling Trios, menu yang direka secara eksklusif untuk dinikmati dengan orang tersayang. Pencinta makanan dan daging stik boleh menikmati fiesta stik terkini NY Steak Shack yang memaparkan pelbagai pilihan kombinasi sajian popular iaitu Sizzlin' BCCC, Smokin' BCSB, Blazin BCLN dan Rockin' BCBM. Sajian Sizzling Trios boleh diperoleh mulai sekarang di semua restoran NY Steak Shack dengan harga bermula daripada RM 54.80. 

"Kami mempelawa pengemar stik untuk menyertai kami di dalam sambutan meriah ini dengan penawaran juadah kegemaran mereka di dalam satu pinggan pada harga yang berpatutan. Sama ada untuk majlis hari lahir atau kenaikan pangkat di kerja, kami mengalu-alukan semua orang untuk meraikan detik istimewa mereka di restoran kami dengan juadah Sizzlng Trios," kata Muhammad Adam Mah, Pengurus Besar Jenama NY Steak Shack. 

Blazin BCLN (RM59.80)- Sizzling NY Striploin (150 gms), Sizzling Grilled Chicken (150 gms) and Lamb Noisette (90 gms). Dihidangkan dengan NYSS garlic butter, crispy garlic, dua hidangan sampingan dan pilihan sos - black pepper atau perang.

Smokin' BCSB (57.80) - Sizzling NY Striploin (150 gms), Sizzling Grilled Chicken (150 gms) & Smoked Beef (100 gms). Dihidangkan dengan NYSS garlic butter, crispy garlic, dua hidangan sampingan dan pilihan sos black pepper atau perang.

Sizzling BCCC (RM57.80) - Sizzling NY Striploin (150 gms), Sizzling Grilled Chicken (150 gms) and Chicken Cevapi (4 pcs). Dihidangkan dengan NYSS garlic butter, crispy garlic, dua hidangan sampingan dan pilihan sos - black pepper atau perang.

Rockin BCBM (RM 54.80) - Sizzling NY Striploin (150 gms), Sizzling Grilled Chicken (150 gms) and Lamb Noisette (90 gms). Dihidangkan dengan NYSS garlic butter, crispy garlic, dua hidangan sampingan dan pilihan sos - black pepper atau perang.

"Sejak penubuhan kami pada 2014, kami telah menyaksikan kemajuan besar sejak itu dan kami berharap untuk terus maju dengan peminat setia kami,' tambahnya. Dihidang bersama juadah tersebut, NY Steak Shack memperkenalkan Splashing Drinks pilihan minuman enak iaitu MUG Sarsaparilla Splash, Strawberry Lemonade, Cranberry Cooler, Pina Coco dan Summer Fizz. 

NY Steak Shack membuka cawangan pertamanya pada Julai 2014 dan pada masa ini memiliki enam restoran di Lembah Klang iaitu di Sunway Pyramid, Sunway Velocity, IOI City Mall, Subang Parade, Aeon Mall Shah Alam, dan Melawati Mall. 

Maklumat lanjut mengenai promosi, penawaran kulinari terkini dan berita mengenai NY Steak Shack boleh diperoleh di https://www.facebook.com/nysteakshackmy

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!