DOVE LANCAR RANGKAIAN PERAPI ADVANCED 1 MINUTE



Sejak kebelakangan ini, terdapat peningkatan dalam permintaan daripada kalangan pengguna menyeru jenama-jenama untuk menghasilkan penyelesaian yang dirumus khas untuk rambut-rambut berbeza untuk mendapatkan rambut yang sihat dan cantik. Menyedari kelompongan dalam industri kecantikan ini, sebagai salah satu jenama penjagaan diri terkemuka di dunia, Dove telah mengambil inisiatif melancarkan siri pertama perapi rambut dengan rumusan khas canggih menampilkan tiga perapi baharu untuk keperluan jenis rambut yang berbeza dengan tahap-tahap kerosakan yang unik. 

Siri Advanced 1 Minute ini terdiri daripada perapi Dove 1 Minute Foam, perapi Dove 1 Minute Milk Gel dan perapi Dove 1 Minute Serum. Berdasarkan penyelidikan yang dilakukan oleh Edelman Berland, kebanyakan wanita ingin rasa yakin menggayakan rambut dengan cara yang mereka yang tersendiri dan 4 daripada 5 kalangan wanita mengatakan rambut adalah sebahagian daripada identiti mereka. 

Walau bagaimanapun, hampir 90% produk rambut yang tersedia di pasaran masih diformulasi dan direka berdasarkan satu idea kecantikan rambut yang sama. 

Pada acara pelancaranperapi Advanced 1 Minute, Pengurus Senior Jenama Dove, Chloe Meng berkata, "Kami percaya bahawa menyediakan pelbagai jenis produk untuk memenuhi keperluan rambut-rambut yang berbeza akan membantu meningkatkan keyakinan diri golongan wanita apabila melibatkan gaya dan kecantikan rambut. Kami juga faham pada era hari ini, kehidupan dan gaya hidup yang sibuk serta pantas seorang wanita mendorong kami sebagai sebuah jenama untuk terus menghasilkan produk yang inovatif dan efektif sejajar dengan perubahan masa.” 

Setiap daripada perapi rambut ini telah diformulasi dengan teknologi unik untuk memenuhi keperluan wanita dengan rambut yang halus dan nipis, berminyak dan dengan kerosakan yang teruk. Perapi-perapi ini dengan berkesan memulihkan dan mentransformasikan rambut menjadi lebih lembut, bebas minyak dan lebih tebal dalam hanya satu 1 minit. 


Sehubungan dengan itu, Dove Perapi Buih 1 Minit telah direka dengan buih-buih kecil kelembapan yang sememangnya sesuai untuk membaiki rambut jenis nipis dan halus. Teknologi yang digunakan menjadikan perapi 1 Minute Foam lebih ringan berbanding perapi-perapi biasa yang tersedia di pasaran. 

Perapi Dove 1 Minute Milk Gel pula menyasarkkan wanita-wanita dengan rambut berminyak dan rosak menggunakan kompeks penyesuaian mikro memastikan rambut tidak rasa berat, berminyak atau melekit. 

Perapi 1 Minute Serum juga menyediakan kompleks penyesuaian mikro paling padat dan kelembapan untuk wanita berambut lebat dengan helaian rambut yang kasar atau pernah terdedah kepada kepanasan melampu atau kerosakan akibat pengwarnaan rambut. 

John Goh dari R & D Deployment Manager Home & Personal Care for Dove Malaysia berkata: "Produk-produk ini dirumus dengan keratin pembaikan aktif, kompleks penyesuaian mikro dan kapsul serum yang berupaya menjadikan rambut selembut sutera ketika sesi rawatan rambut. Kami percaya bahawa perapi rambut tidak sepatutnya bercirikan 'satu-produk-untuk-semua' kerana setiap jenis rambut adalah berbeza dan memerlukan penjagaan yang berbeza.” 

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI