BARBIE® BUKA PINTU KE MALIBU DREAMHOUSE SEBAGAI HOS AIRBNB



Ikon Global Barbie telah memperluaskan senarai kerjaya dan pencapaiannya! Pada bulan Oktober, Barbie akan menyerahkan kunci kepada Malibu Dreamhouse untuk tempahan peminat melalui Airbnb. Terletak di tengah-tengah Malibu dan menghadap ke Lautan Pasifik, saiz rumah Dreamhouse yang hebat akan tersedia untuk tempahan pada 23 Oktober pada pukul 11 ​​pagi zon masa PDT untuk seorang tetamu dan tiga rakan untuk penginapan dua malam. Tempahan ini hanya akan berlangsung sekali sahaja dari Ahad, 27 Oktober hingga Selasa, 29 Oktober. 


Dengan pemandangan laut yang panoramik dan hiasan glamor adalah rumah rekreasi dan hiburan yang menggambarkan personaliti dan gaya Barbie. Dari bilik hobi dan pawagam peribadi, ke kolam infiniti dan zon meditasi luar, setiap sudut rumah mencerminkan kehidupan Barbie yang menjadi contoh kepada wanita muda di mana-mana. Penginapan dua malam hanya berjumlah USD60 satu malam (ditambah cukai dan bayaran) untuk memperingati ulang tahun ke-60 jenama Barbie. 

















Barbie menjemput beberapa rakannya yang berjaya serta usahawan untuk mengalu-alu dan memberi inspirasi kepada tetamunya. Ibtihaj Muhammad, juara lawan pedang kelas dunia dan model inspirasi (yang juga mempunyai anak patung Barbie Shero sendiri!), akan memberi tetamu satu-satunya pelajaran lawan pedang, manakala juruterbang dan jurutera aerospace Jill Meyers akan membawa mereka di belakang tabir, lawatan ke Pusat Angkasa Memorial Columbia. 

Terdapat begitu banyak untuk dibelajar dan dicubai, tetapi tetamu boleh meluangkan masa untuk berehat. Kerana Barbie juga menyukai suasana glam, Jen Atkin, penata rambut untuk bintang-bintang akan membuat pengubahan dengan Mane Addicts Creator Collective. Dan untuk rasa sebenar makanan segar dan rasa asli dari California, krew tempatan terkenal Gina Clarke-Helm akan menyediakan pelajaran memasak di dapur Barbie. 

Rumah Barbie mempunyai banyak ruang untuk berehat dan bermain dan dapat menampung sehingga empat tetamu. Barbie teruja untuk berkongsi keselesaan rumahnya dan mengalu-alukan rakan-rakan baru ke kawasan kejiranannya yang menawan. 

Untuk meraikan penawaran unik ini, Airbnb akan membuat sumbangan kepada inisiatif Projek Barbie Dream Gap GoFundMe, yang bertujuan memberi wanita muda platform unutk mengikuti cita-cita mereka. 

Untuk maklumat lanjut mengenai cara menempah Barbie's Dreamhouse, layari www.airbnb.com/barbie

*Tempahan berlangsung sekali ini bukan satu pertandingan.


Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO