FRANKITAS - ERATKAN HUBUNGAN MALAYSIA-UZBEK DENGAN IKAT

Koleksi Putri S

Jenama fesyen Frankitas telah berkolaborasi dengan Kedutaan Republik Uzbekistan sempena Ulang Tahun Kemerdekaan ke-28 negara tersebut dengan mempamerkan koleksi rekaan Ikat. Frankitas adalah sebuah jenama fesyen mewah tempatan yang terkenal dengan fabrik tenunan warisan Asia yang ditransformasikan kepada beg dan perhiasan dalaman yang cantik. 


Koleksi fesyen yang diperagakan pada malam tersebut di menggunakan fabrik tradisional Uzbek yang bernama Ikat, yang turut digunakan untuk membuat koleksi beg-beg tangan yang bergaya.


Fabrik Ikat bukan sahaja cantik tetapi ia juga mesra-alam. Ia ditenun menggunakan kapas organik atau sutera dan kemudiannya diwarnai dengan menggunakan pewarna semulajadi yang dihasilkan daripada tumbuh-tumbuhan.

Jikat Clutch

Maren Clutch
Midi Tas Malam

Old Coin Tas

Titin Signature Clutch

Kolaborasi Franiktas dan Uzbekistan akan diteruskan melalui rangkaian pameran perdagangan dan inisiatif pendidikan melalui  kedutaannya di Malaysia.

Untuk maklumat lanjut, sila layari https://www.frankitas.com/  atau ikuti https://www.facebook.com/frankitasbagsandclutches/

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO