FRANKITAS - ERATKAN HUBUNGAN MALAYSIA-UZBEK DENGAN IKAT

Koleksi Putri S

Jenama fesyen Frankitas telah berkolaborasi dengan Kedutaan Republik Uzbekistan sempena Ulang Tahun Kemerdekaan ke-28 negara tersebut dengan mempamerkan koleksi rekaan Ikat. Frankitas adalah sebuah jenama fesyen mewah tempatan yang terkenal dengan fabrik tenunan warisan Asia yang ditransformasikan kepada beg dan perhiasan dalaman yang cantik. 


Koleksi fesyen yang diperagakan pada malam tersebut di menggunakan fabrik tradisional Uzbek yang bernama Ikat, yang turut digunakan untuk membuat koleksi beg-beg tangan yang bergaya.


Fabrik Ikat bukan sahaja cantik tetapi ia juga mesra-alam. Ia ditenun menggunakan kapas organik atau sutera dan kemudiannya diwarnai dengan menggunakan pewarna semulajadi yang dihasilkan daripada tumbuh-tumbuhan.

Jikat Clutch

Maren Clutch
Midi Tas Malam

Old Coin Tas

Titin Signature Clutch

Kolaborasi Franiktas dan Uzbekistan akan diteruskan melalui rangkaian pameran perdagangan dan inisiatif pendidikan melalui  kedutaannya di Malaysia.

Untuk maklumat lanjut, sila layari https://www.frankitas.com/  atau ikuti https://www.facebook.com/frankitasbagsandclutches/

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM