DAPATKAN PERCUTIAN PERCUMA DENGAN MATA GANJARAN BIG



Bukan 1 juta, bukan 10 juta tetapi 100 juta! Itulah jumlah Mata Ganjaran BIG terbesar yang diberikan oleh AirAsia BIG di bulan Oktober ini. 

Dari sekarang hingga 31 Oktober 2019, permohonan untuk Kad Kredit AirAsia akan dikumpulkan dan lebih banyak permohonan yang diterima, lebih banyak Mata Ganjaran BIG akan diberikan untuk semua permohonan yang diluluskan! Anda hanya perlu ikuti 3 langkah mudah ini: Mohon Kad Kredit AirAsia, untuk buka lebih banyak Mata Ganjaran BIG dan nikmati penerbangan PERCUMA! 

Sehingga 100,000,000 Mata Ganjaran BIG yang akan diberikan untuk semua pemohon Kad Kredit AirAsia bulan Oktober ini, membolehkan mereka untuk pergi lebih jauh dan nikmati pegembaraan yang lebih hebat. Mata Ganjaran BIG boleh digunakan untuk menebus penerbangan percuma ke mana-mana 150 destinasi AirAsia, dan juga tawaran percutian dan gaya hidup di serata rantau ini. 

Kad Kredit AirAsia memberikan banyak manfaat termasuk mendapatkan Mata Ganjaran BIG dengan setiap transaksi, naik taraf segera ke status Keahlian BIG Platinum dan tiada yuran tahunan untuk tahun pertama. Pemegang kad ini boleh mendapatkan sehingga 6X Mata Ganjaran BIG dari perbelanjaan harian dan AirAsia*, dan memudahkan pengalaman perjalanan mereka dengan Keutamaan Daftar Masuk, Keutamaan Menaiki Pesawat dan Bagasi Xpress*. Pemegang kad ini juga akan menikmati Hadiah Selamat Datang dan Bonus Suku Tahunan sehingga 25,000 Mata Ganjaran BIG*. Dengan Kad Kredit AirAsia, Ahli BIG boleh benar-benar #EarnBIGLiveBIG! 

Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia BIG Spencer Lee berkata, “Kad Kredit AirAsia boleh mengubah perbelanjaan harian anda kepada pengalaman BIG kerana ia membolehkan pengguna mengumpul lebih banyak Mata Ganjaran BIG dengan lebih pantas supaya mereka dapat menikmati lebih banyak pengalaman pengembaraan dan gaya hidup. Kami juga telah menyediakan lebih banyak saluran untuk ahli BIG menggunakan Mata Ganjaran BIG mereka bukan sahaja untuk penerbangan AirAsia, malah hotel seperti Red by Sirocco dan Tune Hotels, aktiviti, makanan dan minuman serta tawaran gaya hidup yang lain, PETRONAS dan banyak lagi. Akan ada lebih banyak pilihan bagi ahli BIG untuk menebus Mata Ganjaran BIG mereka di masa akan datang kerana kami sedang berusaha menjadikan Mata Ganjaran BIG satu mata wang digital untuk semua.” 

Untuk maklumat lanjut bagi mendapatkan tawaran ini, layari www.airasiacards.com/my/en/promotion

*Tertakluk pada terma dan syarat 

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO