PROMOSI BUFET KRISMAS DAN TAHUN BARU DI SUNWAY PUTRA HOTEL



Meriahkan Hari Krismas dan Tahun Baru dengan promosi makanan di Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur. Hidangan makanan lazat dan minuman enak yang disediakan oleh chef-chef berpengalaman menanti anda! 

COFFEE HOUSE. LEVEL 9. 

Pada 24 Disember 2019, Coffee House, di Aras 9 bakal membawakan Makan Malam Christmas Eve Buffet dengan harga RM128.00 nett seorang dewasa (Percuma untuk kanak-kanak berumur 7 tahun ke bawah. Diskaun 50% untuk Warga Emas dan kanak-kanak antara 9-12 tahun).

Baucer Early Bird boleh dibeli mulai 7 Oktober dengan harga RM75 nett seorang dewasa dan terhad kepada 200 tetamu pertama sahaja. 

Bufet Makan Malam Christmas Eve dan New Year’s Eve akan menampilkan pelbagai hidangan seperti Fresh Tiger Prawns and Japanese Snails On-Ice, English Lobster Bisque with Toasted Garlic Sticks, Roasted Turkey with Cranberry and Giblet Sauce, Baked Rib Eye with Mustard and Black Pepper Sauce and also Honey Glazed Meatloaf with Brown Sauce. 

Antara hidangan yang wajib cuba adalah Turkey Casserole, Chicken roulade with Orange Thyme, Vegetables & Mushrooms Sheppard’s’ Pie and Minced Lamb Pie. 

Memang lazat! Lengkapkan hidangan anda dengan aneka manisan dan pencuci mulut seperti Eggnog Sabayon, Pumpkin Pies, English Fruit Cakes, Mango Panacotta, Fancy Cupcakes, Yam Mousse Cake, Christmas Stolen and Christmas Pudding with Vanilla Sauce.

Sebagai pilihan yang lebih sihat, tetamu boleh mencuba beraneka salad dan pembuka selera seperti Fish Salad with Tomato Salsa, Prawns’ Cocktail, Avocado and Apple Salad and Breaded Mussels with Fruit Salsa. Untuk penggemar keju, nikmatilah pelbagai keju yang enak seperti Gouda, Cheddar, Blue Cheese, Garlic Herb, Baby Bell, Brie and Gruyere. 

Pada Hari Krismas dan Tahun Baru, Coffee House bakal menghidangkan Buffet HiTea dengan harga MYR79 nett seorang dewasa (Percuma untuk kanak-kanak berumur 7 tahun ke bawah. Diskaun 50% untuk Warga Emas dan kanak-kanak antara 9-12 tahun). 

Dengan lebih daripada pilihan makanan Barat dan Asia, para tetamu boleh nikmati Barbecue Mini Beef Steaks, Lamb Shoulders and Chicken Fillets, Seafood Porridge, Wanton Noodle Soup, Satay, Dim Sum, Yong Tau Foo and Pasta. Makanan India seperti Nasi Biryani dan Biryana Ayam Hyderabad boleh didapati dalam dua hari tersebut. Lengkapkan hidangan anda dengan manisan seperti Macadamia Pralines, Orange Tiramisu, Christmas Cookies, Pistachio Bread & Butter Pudding dan Gelato

Untuk membuat tempahan, sila hubungi talian 03-4040 9888 sambungan 9038 atau emel kepada sgkl.ch@sunwayhotels.com. 

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI