6 KASUT NIKE BERGAYA UNTUK MENCERIAKAN LANGKAH ANDA



Serlahkan sisi sporty anda dan melangkah ke luar rumah dengan menyarung kasut gaya hidup sukan Nike! Bukan sahaja selesa, kasut-kasut pilihan kami ini pastinya menceriakan setiap langkah dengan silhuet dan rona yang mempersona.  


1. NIKE CLASSIC CORTEZ
Imbau zaman silam dengan kasut wanita Nike Classic Cortez – kasut lari pertama ciptaan Nike yang direka oleh Bill Bowerman dan dilancarkan pada tahun 1972. Versi terbaru ini diperbuat daripada kulit dan kulit sintetik untuk tahan lebih lama. 


2. NIKE REACT ELEMENT 55
The Nike React Element 55 menampilkan rekaan warisan kasut lari seperi Nike Internationalist, dan menggabungkannya dengan teknologi baharu Nike React.


3. NIKE AIR MAX DIA NRG
Dengan rona yang meriah, Nike Air Max Dia direka untuk menceriakan hari anda. Selesa dan bergaya dengan tapak Max Air yang lembut.


4. NIKE AIR JORDAN 1 MID 
Kasut Air Jordan 1 Mid diinspirasikan oleh kasut AJ1 yang pertama, yang menjadi kasut ikonik subjenama Jordan sejak dilancarkan dalam tahun 1985. 


5. NIKE AIR FORCE 1 GORE-TEX 
Kasut Nike Air Force 1 GORE-TEX ® menampilkan teknologi kalis air GORE-TEX ® yang membolehkan anda melangkah ke luar dengan yakin tanpa mengira hujan atau panas.


6. NIKE VAPORMAX FLYKNIT 3
Nike Air VaporMax Flyknit 3 diilhamkan oleh high fashion, bahagian upper diperbuat daripada struktur Flyknit manakala tapaknya yang disokong oleh teknologi kusyen VaporMax Air sepenuhnya.

Rebutlah peluang untuk memiliki kasut-kasut yang bergaya di atas dan juga banyak lagi barangan Nike dengan harga runtuh sehingga 50% di Nike Flash Sale yang sedang berlangsung sekarang sehingga 31 Mei 2020.

Jangan berlengah lagi, jom kita shopping di https://go.nike.com/kRZa8voxNzT

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO