KOLEKSI TRIUMPH AQUA EXOTIC - TIADA DAWAI, PENUH IMPAK



Memperkenalkan Aqua Exotic, penambahan terkini untuk koleksi Aqua yang ikonik. Rangkaian baru Aqua Exotic ini merangkumi coli menganjak payudara tanda pengenalan kami yang berimpak kuat dalam padanan tanpa dawai inovatif. 

Rekaan anggun musim panas menampilkan renda kewanitaan untuk gaya berfesyen. Coli anjakan Deep V tanpa dawai menggunakan teknologi inovatif terbaru untuk menjadi sebahagian daripada coli anjakan kami paling selesa pernah dihasilkan. Dengan menggabungkan fabrik telap udara dan alas Aqua yang ringan, pakaian dalam sempurna Aqua Exotic menjanjikan keselesaan sepanjang hari. 




Aqua Exotic Deep V juga boleh didapati dalam rekaan berdawai dan menggunakan alas bersepadu untuk menghasilkan gaya anjakan berkesan. Dihias dengan renda tanda eksklusif, pakaian dalam menggoda ini sesuai untuk sebarang acara. 






Kedua-dua coli anjakan tanpa dawai dan berdawai Deep V boleh didapati dalam aneka warna Pear, Vanille, Peacock Green dan Black serta dilengkapi dengan pilihan celana mini sedondon dan hipster. 

Koleksi Aqua Exotic akan berada di cawangan dan kedai atas talian https://my.triumph.com dengan harga bermula daripada RM249 (coli) & RM89.90 (celana).

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA