RAIKAN AIDILFITRI DENGAN MENU SIMFONI HARI RAYA HOTEL MAYA KL

Ayam Masak Merah

Berita baik daripada Hotel Maya Kuala Lumpur! Anda boleh menikmati pelbagai juadah Hari Raya yang enak tanpa memasak sendiri atau menjejakkan kaki ke luar rumah! Menu Simfoni Hari Raya yang diperkenalkan oleh Hotel Maya menampilkan set hidangan kegemaran Hari Raya yang dihantar ke rumah anda, dengan kerjasama Beep Delivery by StoreHub mulai 24 Mei sehingga 22 June 2020.

Anda juga boleh memilih untuk mengambil sendiri set makanan di Hotel Maya. Antara pilihan hidangan yang enak termasuk Ayam Masak Merah (Editor: Terbaik!), Daging Kurma, Kambing Kurma, Tempe Berlada, Sup Daging, Ayam Masak Kicap, Sayur Lodeh, Pajeri Nanas, Nasi Pelangi dan banyak lagi. Untuk melengkapkan hidangan, pilihlah pencuci mulut - Bubur kacang hijau, bubur cha cha atau Sagu Gula Melaka.

Anda juga akan menerima rempeyek dan dodol PERCUMA dengan setiap set Sinfoni Raya!

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan set promo istimewa bulan ini. Jom kita lihat apakah antara hidangan-hidangan yang harus anda cuba dalam menu Simfoni Hari Raya ini!  

Kambing Kurma

Sayur Lodeh

Ayam Masak Kicap

Sup Daging

Tempe Berlada

Rendang Daging

Daging Kurma

Daging Kerutup

Untuk membuat tempahan, sila klik: www.hotelmayakl.beepit.com




Waktu Operasi: 11 pagi - 6 petang (setiap hari)
Penghantaran: 12 tengahari - 7 malam (setiap hari)

Nikmati 10% store cashback dengan setiap tempahan dan penghantaran *PERCUMA* dengan pembelian RM60 ke atas untuk jarak 5km ke bawah dan RM80ke atas untuk jarak 10km !

IG: hotelmayakualalumpur
FB: Hotel Maya Kuala Lumpur

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING