LOVE BEAUTY AND PLANET LANCAR RANGKAIAN CLEAN OCEAN



Jenama penjagaan diri, Love Beauty and Planet telah memperkenalkan dua rangkaian penjagaan rambut dan badan baharu yang diilhamkan oleh lautan Edisi Clean Oceans. Rangkaian Love Beauty and Planet ini adalah yang pertama menggunakan bungkusan 100% plastik yang diperolehi dari lautan dan dirumus menggunakan  ramuan semulajadi yang kaya dengan khasiat mineral dari sumber lautan.

Love Beauty and Planet Edisi Clean Oceans boleh didapati di Malaysia dalam varian:

Varian
Produk
Khasiat
Deep Detox
·        Shampoo
·        Conditioner
·        Body Wash
·        Body Lotion
Diperkayakan dengan Garam Lautan Sea Salt dan wangian  bergamot yang dihasilkan secara beretika, Deep Detox membersih dengan menyeluruh, mengimbangi pengeluaran minyak dan memulihkan kesihatan rambut dan kulit.

Marine Moisture
·        Shampoo
·        Conditioner
·        Body Wash
·        Body Lotion
Diperkayakan dengan alga biru hijau Blue-Green Algae dan wangian eucalyptus yang dihasilkan secara beretika, Marine Moisture sarat dengan  antioxidan yang melembabkan dan menjadikan rambut dan kulit terasa lebih segar.

Rangkaian Deep Detox dan Marine Moisture oleh Love Beauty and Planetboleh didapati secara esklusif di Watsons.




Rangkaian Love Beauty and Planet Edisi Clean Oceans dirumus menggunakan ramuan yang dihasilkan secara beretika dan bebas daripada silikon, parabens dan pembersih sulfate.

Untuk maklumat lanjut, sila layari Love Beauty and Planet, atau ikuti Facebook dan Instagram.

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA