PG MALL - PENGALAMAN MEMBELI-BELAH TERBAIK DI NORMA BAHARU



Trend membeli-belah kini telah mula berubah dengan kemajuan teknologi digital. Dimangkinkan oleh Perintah Kawalan Pergerakan akibat pandemik Covid-19, membeli-belah secara online telah menjadi suatu norma baharu. Ia bukan sahaja selamat dengan mengurangkan risiko pendedahan kepada Covid-19 tetapi juga menjimatkan wang ringgit dan masa anda. 

PG Mall www.pgmall.my adalah satu-satunya platform e-dagang nombor satu yang diasaskan di Malaysia sejak tahun 2017. Platform membeli-belah tempatan ini menawarkan beraneka jenis barangan merangkumi dalam kategori peralatan electronik, fesyen, buku, barangan kelengkapan rumah, makanan dan minuman, sukan dan rekreasi, kanak-kanak & bayi, kesihatan & kecantikan, automotif dan e-baucar. 

Menurut laporan tinjauan Iprice, PG Mall menduduki tempat ketiga sebagai platform e-dagang utama di Malaysia. Baca selanjutnya di https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

Antara beberapa sebab utama PG Mall menjadi destinasi pilihan pengguna adalah pelbagai promosi dan diskaun yang ditawarkan oleh para pedagang di PG Mall. Ha...Menarik, bukan?

Bukan sahaja banyak promosi dan tawaran menarik tetapi berbelanja di PGMall memang mudah sekali. Anda boleh membuat bayaran menggunakan pelbagai platform e-wallet dan saluran pembayaran seperti Maybank QRPay, TouchnGo, Boost, GrabPay, Alipay dan sebagainya.


Cara Menambah Nilai (Topup) PG Mall C-Wallet

Berbelanjalah di PG Mall menggunakan c-wallet tanpa pembelian minimum. Ikuti langkah-langkah mudah ini

1. Login ke akaun PG Mall:
 https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=401
2. Klik “My Profile” dan pilih “c-wallet”
3. Klik butang “Topup”
4. Pilih cara pembayaran dan klik “Pay Now”
5. Sahkan pembayaran, anda akan dibawa ke laman web pembayaran yang anda dipilih
6. Nilai Topup anda akan tertera jika tambah nilai berjaya dilakukan.




STOR RASMI PG MALL

PG Mall juga menjadi tuan rumah kepada stor-stor rasmi pelbagai jenama-jenama produk yang terkenal seperti Revlon, Brands, Aurora, Oldtown White Coffee, PG Jewel, Nestle, Vivo, TouchBeauty dan banyak lagi! Anda tidak perlu was-was apabila berbelanja sambil mendapatkan belian yang terbaik daripada jenama-jenama kesayangan anda!


PROMOSI GRABPAY

Terdapat pelbagai promosi dan diskaun menanti anda di PG Mall! Antara promosi terkini adalah diskaun 31% apabila anda menggunakan GRABPAY! Ya 31%! Promosi ini berlangsung dari 1 Ogos sehingga 30 September 2020. Anda hanya perlu berbelanja sebanyak minimum RM60 dan gunakan kod promo “ONLINEDEALS”. Memang berbaloi!


Tunggu apa lagi? Jom kita shopping di PG Mall! 
Klik di sini:  https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=401

Aplikasi PG Mall juga boleh dimuat turun melalui Google Playstore atau App Store

Untuk maklumat lanjut PGMall:

Hashtags:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallC-wallet #Grabpay #PGMallOfficialStore #PGMall4u #Cashback #points

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI