FOODPANDA LANCAR HUAT-A-DEAL! UNTUK TAHUN BAHARU CINA INI


Sempena Tahun Baru Cina ini, foodpanda membawakan keriangan dan kesejahteraan dengan rezeki segera melalui pelbagai promosi istimewa, baucar dan diskaun bagi semua rakyat Malaysia pada musim perayaan ini.

Mengulas mengenai inisiatif Tahun Baru Cina foodpanda, Sayantan Das, Pengarah Urusan foodpanda berkata, "Kami sedar bahawa perayaan tahun ini akan berbeza kerana wabak yang sedang melanda, namun kami di foodpanda komited untuk membantu rakyat Malaysia menyesuaikan diri dengan norma baharu dan meraikan dengan meriah sekali. Kami yakin usaha kami pada musim perayaan ini bukan sahaja dapat membantu memberi kegembiraan tetapi juga menghubungkan lebih ramai rakyat Malaysia."

"Sama ada penjimatan khas untuk pesanan pengambilan, pilihan makanan edisi terhad, promosi kedai foodpanda dengan rakan kongsi kami atau barangan percuma, foodpanda berbesar hati untuk menyampaikan kegembiraan dalam pelbagai cara agar memberi kesan yang besar kepada seluruh rakyat Malaysia,” tambah Sayantan.

Musim perayaan ini foodpanda memberikan promosi-promosi berikut kepada semua rakyat Malaysia:


Pengambilan (pick-up)

Penjimatan Yee Sang-sational

Nikmati kemakmuran sepenuhnya dengan penjimatan besar bagi setiap pembelian Yee Sang anda. Raya bersama keluarga tersayang baik dengan potongan harga sehingga 25% dengan pesanan pengambilan Yee Sang dari kedai Madam Kwan, Lettuce & Rise, Sushi King di cawangan Lembah Klang

● Kempen sah dari 27 Jan – 14 Feb


Makanan (Pengambilan & penghantaran)

Nikmati rasa Boostperity

Nikmati rasa perayaan yang menyegarkan Tahun Baru Cina ini dengan minuman Boostperity edisi terhad khas dari Boost. Nikmati Strawberry Mango yang berkrim, Berry Melon yang menyegarkan dan Raspberry Lychee Crush yang masam-masam manis.

● Kempen sah dari 1 – 28 Feb


Kedai

Sesuatu yang menarik di Watsons

Nikmati penghantaran percuma di seluruh negara untuk pesanan melebihi RM40 di mana-mana kedai Watsons

● Kempen sah dari 1 – 28 Feb

Meneruskan adat pemberian

Kekal selamat di rumah sambil menghidupkan semangat memberi sempena Tahun Baru Cina ini dengan hamper perayaan pelbagai jenama bernilai RM68 dari Watsons

● Kempen sah dari 1 – 13 Feb


pandamart

Kejutan yang makmur

Tercari-cari hamper Tahun Baru Cina pada saat akhir untuk dihantar kepada keluarga dan orang tersayang? Anda bernasib baik! Sekarang hamper yang anda pesan dari pandamart akan disertakan dengan paket angpau foodpanda edisi terhad.

● Sah selagi stok masih ada


Tetapi ia tidak berhenti setakat itu sahaja, si panda yang makmur ingin menyebarkan lagi kegembiraan dengan baucar yang membolehkan pengguna menikmati penjimatan yang lebih besar ketika mereka memesan melalui foodpanda.

Baucar ini termasuk:

Menerusi platform

HUATSUPCNY

Gunakan kod baucar HUATSUPCNY yang memberikan diskaun sebanyak RM9 untuk pesanan melebihi RM39

● Kempen sah selagi stok masih ada – tertakluk pada had penebusan harian

CUBAPANDAMART

foodpanda menyediakan hadiah perayaan khas untuk semua pengguna baharu. Gunakan kod baucar CUBAPANDAMART untuk menikmati diskaun RM10 untuk sebarang pesanan pandamart RM25 ke atas.

● Kempen sah untuk pengguna pandamart kali pertama
● Kempen sah sehingga 2 Mac – selagi stok masih ada

CUBAPANDA

Baru kepada foodpanda, kami ada tawaran khas untuk anda dengan kod baucar CUBAPANDA. Anda akan mendapat diskaun RM10 untuk sebarang pesanan bernilai RM20 ke atas.

● Kempen sah untuk pengguna pandamart kali pertama
● Kempen sah sehingga 31 Mac

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi Tahun Baru Cina foodpanda Chinese layari: https://www.foodpanda.my/contents/deals

Untuk menonton iklan Tahun Baru Cina foodpanda - Joy in Prosperity layari: https://www.youtube.com/channel/UCx7TM65wTTDQ3NpadE-2nyQ/videos


Feature photo by: New year photo created by pressfoto - www.freepik.com


Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING