MINIMALIS RAYA 2021 - FESYEN MINIMALIS SETIAP MASA


Tibalah masa di mana rakyat Malaysia meraikan keindahan perbezaan perkauman melalui perayaan dan menikmati variasi makanan. Dengan Raya yang berdekatan, kami yakin semua orang teruja untuk berbelanja pada saat-saat akhir untuk baju raya walaupun hanya setakat dipakai di rumah sendiri!



Minimalist Lab menawarkan variasi baharu pilihan produk MNML ELEMENTS sedia ada di dalam Koleksi Minimalis Raya 2021 kami. Kami percaya aksesori berkonsep “minimalist” dan serba boleh adalah pilihan idaman ramai musim ini kerana aksesori seperti ini bukan saja boleh dipadankan dengan baju raya tetapi juga boleh digunakan setiap hari. Ini dapat mengurangkan pembaziran dan membantu penjimatan dalam tabiat membeli-belah, terutamanya sekarang sewaktu ekonomi sedang bermasalah.


Tinggalkan perilaku membeli-belah perayaan "pakai buang" tahun ini dengan produk kami yang dibuat untuk wanita moden. Lengkapkan penampilan Raya anda dengan padanan beberapa aksesori kami yang cukup mudah disuaipadankan dengan pelbagai gaya raya anda!


Gaya minimalis terbukti klasik dan menjadi pilihan ramai kerana ia selesa dan serba boleh. Aksesori MNML ELEMENTS bergaya dan beri keselesaan untuk pemakai bereksperimen dengan estetika diri sendiri.


Minimalist Lab kini menawarkan promosi Beli 2 Percuma 1 untuk semua pembelian dalam talian. Dapatkan set lengkap Minimalis Raya 2021 dengan promosi ini dengan kod promo “MNMLRAYA”. Pastikan anda membuat pesanan anda pada hari Isnin, 10 Mei 2021 untuk menerima produk menjelang Raya!

Beli-belah sekarang di https://www.minimalistlab.com/

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM