ALVIN CHONG DILANTIK SEBAGAI RAKAN JENAMA LONGINES


Pembuat jam Switzerland Longines dengan bangganya mengumumkan bahawa pelakon dan penyanyi berbakat, Alvin Chong, kini menyertai keluarga Longines sebagai rakan jenama tersohor itu. Personalitinya yang menawan, anggun, serta gayanya yang abadi melambangkan cogankata Longines iaitu “Elegance is an Attitude” atau Keanggunan adalah suatu sikap.

Bersama-sama Alvin untuk memulakan Kerjasama ini, Longines telah melancarkan siri kempen yang dibintangi oleh jejaka ini sendiri. Dalam kempen pertamanya bersama Longines, Alvin Chong memakai The Longines Master Collection dan The Longines Legend Diver Watch – yang menampilkan rekaan lebih lasak namun masih anggun dan berkarakter moden seperti koleksi jam tersebut.

“Saya bangga dapat berkongsi nilai-nilai kami yang sama dengan seluruh dunia. Ia satu penghargaan besar dapat menyertai keluarga Longines yang penuh dengan nama-nama besar dunia lakonan dan sukan seperti Eddie Peng, dan saya benar-benar teruja dengan Kerjasama ini,” kongsi Alvin berkenaan kolaborasi bersama Longines ini.


Bermula sebagai penyanyi, Alvin Chong kemudian meninggalkan impak sebagai pelakon dalam drama popular, “Suri Hati Mr Pilot” serta “Awak Suka Saya Tak” dan “Takdir Yang Tertulis”, yang telah menaikkan namanya dalam dunia hiburan. Sepanjang kerjaya lakonannya, beliau telah memainkan banyak watak dalam aneka siri drama serta filem berbahasa Malaysia dan Cina. Kemunculannya di pelbagai sampul majalah juga telah menjadikannya seorang ikon fesyen.

Sebagai penyanyi pula, Alvin yang fasih berbicara dalam banyak bahasa sudah merakam lagu dalam Bahasa Cina, Malaysia dan Inggeris. Beliau juga sudah membuat persembahan di luar negara seperti Korea, Thailand, Vietnam dan Filipina. Beliau turut berpeluang berkolaborasi dengan ramai artis serantau. Keterbiasaan dengan pelbagai budaya dan latar belakang penuh bakat menjadikannya seorang artis yang dinamik dan sesuai buat pentas dunia.

Sebagai rakan jenama Longines, Alvin akan muncul dalam beberapa aset komunikasi yang merentas-saluran jenama tersebut, sambil berkongsi keanggunan dan keabadian gayanya.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING