FOODPANDA BAWAKAN TAWARAN MENARIK SEMPENA KRISMAS


Sambutlah perayaan akhir tahun dan musim pemberian pada tahun ini dengan pelbagai tawaran menarik yang pasti membawa kegembiraan dan keseronokan ke rumah anda. Inilah yang kita katakan pengakhiran sambutan akhir tahun yang hebat dengan gaya foodpanda!

Mengulas mengenai tawaran menarik ini, Sayantan Das, Pengarah Urusan foodpanda Malaysia berkata kami sentiasa ingin membawa dan menghantar kegembiraan sepanjang tahun dan perayaan Krismas sudah semestinya tidak terkecuali. “Kami begitu teruja untuk berkongsi bahawa kami mempunyai banyak tawaran baharu dan menarik untuk rakyat Malaysia yang disediakan sempena Perayaan Akhir Tahun dan kami tidak sabar untuk menyajikan mereka dengan tawaran istimewa Krismas.”

Antara tawaran yang terdapat di foodpanda sepanjang tempoh perayaan ini termasuklah:

Restoran

Untuk tempoh masa terhad sahaja, nikmati diskaun 55% (diskaun maksimum RM10) untuk Strawberry Pudding Cream Frappe dan Pandan Milk Coffee Cream Cheese dengan pesanan minimum RM18. Tawaran ini juga boleh digabung bersama kod baucar.

Mencari pencuci mulut yang sedap dan lazat? Dapatkan Apple Crumble Baked Cheese dengan potongan 55% (diskaun maksimum RM10) dengan pesanan minimum RM18. Tawaran ini juga boleh digabung bersama kod baucar.

Nikmati minuman Krismas Starbucks untuk masa terhad ini, termasuk Peppermint Mocha, Toffee Nut Crunch Latte, Confetti Cookie Latte dan Gingerbread Latte dengan potongan sebanyak 15% untuk pesanan Pick-Up. Tawaran ini juga boleh digabung bersama kod baucar.

Rasai sajian Krismas Jolly Chrismas Platter dan Mini Jolly Chrismas Platter dari Morganfields. Gunakan kod PANDAVIP untuk menikmati diskaun sebanyak 30% (diskaun maksimum RM8) dengan pesanan minimum RM25 sepanjang bulan Disember. Bukan itu sahaja! Dapatkan diskaun 50% (diskaun maksimum RM12.50) dengan pesanan minimum RM25 dari 25 Disember hingga 31 Disember 2021 dengan penggunaan kod PANDASTARS.

Puaskan keinginan anda dengan Black Pepper Chicken Pie dan Apple Lattice dengan tawaran istimewa dari Deli2Go. Beli 2 pastri Krismas dan dapatkan diskaun 50% untuk kopi.

Shops

Gunakan kod promo, SHOPANDAI untuk mendapatkan potongan 30% (diskaun maksimum RM8) dengan pesanan minimum RM25 untuk Christmas Pudding dan Mulled Spices. Terhad kepada 4 pesanan bagi setiap pelanggan.

myNEWS
Nikmati diskaun sehingga 28% untuk barangan terpilih seperti Maggi Hot Mealz, Mamee Monster, Milo, Minute Maid Pulpy dan banyak lagi.

Penghantaran percuma dengan pesanan minimum RM100 untuk barangan terpilih termasuk Magnum Mini Almond, Magnum Mini Classic Almond, Sardin Ayam Brand dan banyak lagi.

Perlukan aiskrim untuk menghilangkan dahaga anda pada hari panas? Dapatkan diskaun 10% untuk ais krim La Cremeria apabila anda membelanjakan RM30 dalam satu pesanan.

Ahli pandapro boleh menikmati potongan 20% dengan pesanan minimum RM25 dan bagi yang bukan ahli, nikmati potongan sebanyak 15% dengan pesanan minimum RM25.


Bermula daripada 10 Disember hingga 25 Disember 2021, lebih daripada 60 barangan yang berada dalam kategori Christmas Gift, Cakes, dan Confections akan dijual di pandamart seluruh negara. Antara barang-barang yang para pelanggan boleh dapati di pandamart adalah seperti Classic Fruitcake 400g dan pandamart Sticky Dates Fruitcake 400g.

Selain itu, kerjasama istimewa antara pandamart dan Wunderbath menampilkan mandian Ms Panda Sparkles Bath Bomb, Naughty atau Nice Bomb, sabun Frostie The Snowman dan sabun Gingie The Gingerman. Bom mandian buatan tangan ini sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif, kerana ianya adalah dibuat tanpa sulfat dan paraben. Kesemua produk ini adalah buatan tangan sepenuhnya yang dibuat dalam jumlah kecil untuk mengekalkan kesegaran dengan bauan mistletoe yang harum.

Gunakan kod SAVERM11 untuk menikmati potongan RM11 bagi produk bebas paraben, tanpa sls, dan vegan ini dengan pesanan minimum RM30. Terhad hanya kepada 4 tebusan bagi setiap pelanggan.


Dengan cuti akhir tahun yang semakin hampir, nikmati potongan 25% daripada jumlah bil apabila anda menjamu selera di restoran-restoran seperti Powerplant, Sky-Dome Hotpot 鼎香阁火鍋, Jann @ Four Points By Sheraton, Chinatown dan Quan’s Kitchen (Four Points by Sheraton Kuala Lumpur). Tawaran sah pada setiap hari kecuali Krismas, Malam Tahun Baru dan Tahun Baru.


Untuk maklumat lanjut mengenai tawaran foodpanda, sila lawati halaman tawaran ini.

Feature photo by: Christmas photo created by katemangostar - www.freepik.com



Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO