MIZIE TAMPILKAN CAT FARISH DALAM SINGLE KEDUA - PADAMU

 

Setelah setahun single pertama Mizie Kamis Ada Kamu dikeluarkan, sekali lagi Mizie terus melangkah dengan Single kedua “PadaMu”. 

Menariknya kali ini, ada pembaharuan yang jelas dalam penerbitan lagu ini. Pertama, ada pembaharuan dalam lenggok suara Mizie Kamis yang disesuaikan dengan penampilan istimewa dari Cat Farish. Lagu solo Mizie Kamis sebelum ini , Ada kamu , masih lagi menjadi juara dalam Carta Ikim. Untuk single kali ini, walau pun masih mengekalkan konsep ketuhanan dengan bergenre Pop. 

Mizie ingin lagu ini untuk menembusi audience baru yang lebih universal. “Lagu ini sangat dekat dengan diri saya. Saya optimis lagu ini boleh dekat dan lekat ke jiwa pendengar lagu lagu saya, baru atau lama”. 

Lagu edaran Map Music ini telah dilancarkan di platform Youtube pada 26 Februari 2022. Ia merupakan hasil tulisan bersama Mizie Kamis dan komposer baru Hamie Surzair. Menurut Hamie Surzair, lirik lagu tersebut telah dihasilkan hampir 25 tahun dahulu berdasarkan pengalaman dan disesuaikan dengan konsep dan pembawakan terbaru dari Mizie Kamis. 

“Kami harap lagu-lagu berunsur ketuhanan ini dapat di terima dan bersaing dalam industri mainstream” 

Ikuti MAPMUSIC di media sosial

Comments

Popular posts from this blog

PUBG MOBILE CAMPUS CHAMPIONSHIP 2022 KINI KEMBALI! PELUANG TERAKHIR KE PMNC 2022!

KEHADIRAN WATAK-WATAK BAHARU MENCERIAKAN ASTRO SMK MUSIM 3