HILTON PETALING JAYA ‘SAJIAN RAMADAN DI HUJUNG KAMPUNG’ PADA RAMADAN INI


Ramadan ini, restoran ikonik Paya Serai, PJ Hilton bakal membawakan bufet makan malam yang dinanti-nantikan oleh semua. Nikmatilah hidangan yang enak seperti Sup Gear Box, Kambing Golek Nasi Mandy, Ayam Guling Panggang Berempah dengan Nasi Briyani, Rusuk Lembu Direneh dengan Asam Pedas, Gulai Kawah Daging dengan Umbut Pisang, Ikan Sembilang Salai Masak Lemak Cili Padi, Daging Bakar Utara dengan Air Asam, Ikan Merah Seekor Bakar Sambal Petai, Sup Ketam Nipah dengan Lada Hitam, Bubur Lambuk Istimewa dengan Ekor Lembu dan banyak lagi.
.
Ikan Merah Seekor Bakar Sambal Petai

Rusuk Lembu Direneh dengan Asam Pedas

Ayam Guling Panggang Berempah dengan Nasi Briyani

Sup Ketam Nipah dengan Lada Hitam

Daging Bakar Utara dengan Air Asam

Aneka lauk-pauk dengan Nasi Putih

Pilihan makanan pembuka selera

Rojak buah-buahan

Nasi Hujan Panas & Kacang Peas

Siput Sedut Masak Pedas

Kepah Masak Masam Manis Pedas Pekat

Ayam Masak Merah

Kari Ketam Utara dengan Ubi Keledek

Udang Galah Sambal Petai

Daging Salai Masak Lemak Cili Padi

Gulai Kawah Daging dengan Umbut Pisang

Ikan Sembilang Salai Masak Lemak Cili Api

Rendang Ayam

Seafood on Ice

Lemang & Ketupat

Roti John & Murtabak

Goreng-gorengan

Kuih-muih Tradisional

Manisan Pencuci Mulut


Anda boleh menikmati Bufet 'Sajian Ramadan di Hujung Kampung' dengan harga RM198 bersih setiap dewasa dan RM98 bersih setiap kanak-kanak bermula 23 Mac hingga 21 April 2023. Sebagai tawaran masa terhad, dari 23-27 Mac dan 17 -21 April, pengunjung akan menikmati potongan 30% untuk tempahan prabayar yang dilakukan melalui eatdrinkhilton.com.

Hidangan Talam Istimewa Paya Serai

Tahun ini, Paya Serai bakal menampilkan Bilik Persendirian yang baru dilancarkan dan sesuai sekali untuk perhimpunan keluarga kecil dan menyantuni rakan perniagaan. Bilik ini menjanjikan privasi dan keselesaan untuk acara formal dan sosial. Tetamu yang menempah bilik makan peribadi sebagai sebahagian daripada pengalaman bufet Ramadan mereka di Paya Serai akan disajikan dengan Hidangan Talam Istimewa Paya Serai hasil air tangan Chef Ridzuan Malek, Chef Eksekutif Hilton Petaling Jaya dengan hanya RM268 bersih bagi setiap dewasa dan RM 138 bersih bagi setiap kanak-kanak.


Set Talam menampilkan enam pembuka selera lapan hidangan utama dan pencuci mulut. Anda boleh nikmati Kambing Bakar Special Bersama Sos Lada Hitam, Sate Ayam dan Daging, Daging Salai Masak Lemak Cili Padi, Siput Sedut Masak Pedas ,Udang Masak Mentega, Rendang Udang Kipas (Slipper Lobster) dan banyak lagi.

Set Bento Genji

Bagi mereka yang inginkan kelainan untuk berbuka puasa, Genji menghidangkan set bento istimewa pada harga RM399 untuk 2 orang termasuk, Kuih Melayu, Ebi Furai, Unagi Kabayaki, Wagyu Enoki Aspara Roll Teri, Yasai Itame, Salmon Potato Roll, Serunding Uramaki dan Oso Maki. Genji juga menghidangkan satu lagi set bento yang terdiri daripada Kuih Melayu, Udang Teppanyaki, Cod Teppanyaki, Wagyu Enoki Aspara Roll Tepp, Aneka Cendawan, Scallop Teppanyaki dan Chicken Teppanyaki.

Tetamu dihiburkan dengan persembahan instrumental angklung

Jangan ketinggalan untuk menikmati Bufet 'Sajian Ramadan di Hujung Kampung' dengan harga RM198 bersih setiap dewasa dan RM98 bersih setiap kanak-kanak bermula 23 Mac hingga 21 April 2023. Sebagai tawaran masa terhad, dari 23-27 Mac dan 17 -21 April, pengunjung akan menikmati potongan 30% untuk tempahan prabayar yang dilakukan melalui eatdrinkhilton.com.

Kempen Ramadan ‘Citarasa Serantau’ akan bermula dari 23 Mac hingga 21 April 2023. Untuk tempahan atau maklumat lanjut, hubungi +603 7955 9122, e-mel PETHI_FB@hilton.com atau layari www.eatdrinkhilton.com

Comments

Popular posts from this blog

ANTA MALAYSIA MELANCARKAN KEMPEN SUMBANGAN KASUT SEMPENA RAMADAN

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA