SCOOT LANCAR PENERBANGAN PIKACHU JET YANG BERTEMA POKÉMON


Scoot melancarkan Pokémon Air Adventures dan penerbangan Pikachu Jet bertemakan Pokémon pertamanya dari Singapura Ia adalah syarikat penerbangan ASEAN pertama yang bekerjasama dengan The Pokémon Company (TPC) untuk menyediakan pengalaman perjalanan yang unik kepada para penumpangnya.

Penerbangan Scoot yang bertemakan Pokémon ke Tokyo telah dimulakan sejak 9 September lalu. Jet Pikachu, Boeing 787-9 Dreamliner dengan kapasiti 375 tempat duduk akan digunakan untuk dua penerbangan berjadual setiap bulan, iaitu untuk ke Tokyo dan Seoul. Tambang penerbangan dari Singapura – Tokyo (Narita) dan Singapura - Seoul masing-masing bermula dari $333 dan S$231 (sehala, termasuk cukai).


Jet Pikachu juga akan disenaraikan di laluan lain yang dikendalikan oleh Boeing 787-9 Dreamliner sebagai sebahagian daripada operasi penerbangan biasa, walaupun ini mungkin bergantung kepada perubahan disebabkan oleh keperluan operasi dan penyelenggaraan. Ini bermakna sesetengah pelanggan mungkin mendapati diri mereka mengembara dengan pesawat bertema eksklusif walaupun mereka tidak menempah secara khusus untuk terbang di salah satu laluan yang dipasarkan, menambahkan unsur kejutan dan kegembiraan kepada pengalaman Scoot mereka.


Para peminat Pokémon juga boleh menantikan rangkaian baharu koleksi eksklusif untuk perkongsian yang hanya boleh dibeli semasa tempahan penerbangan di tapak web dan aplikasi mudah alih Scoot, dan dalam penerbangan Scoot. 


Untuk maklumat lanjut tentang Scoot, lawati www.flyscoot.com/en.

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM