AMAZIN' GRAZE BAWAKAN KECERIAAN KRISMAS DALAM KOTAK HADIAH 'GIFT OF HEALTH'

Merry Mix

Musim perayaan Krismas ini, Amazin' Graze, jenama snek terkemuka membawakan set kotak hadiah eksklusif Krismas "Gift of Health" yang dipenuhi dengan snek yang bukan sahaja lazat malah menyihatkan! 

Setiap kotak hadiah telah disediakan dengan teliti agar ia boleh dikongsikan bersama keluarga atau rakan-rakan, Ia terdapat dalam tiga varian iaitu "Frosty Favourites", "Merry Mix" dan juga "Holiday Harmony".

Frosty Favourites

Apa yang menarik tentang kotak hadiah ini ialah ia tidak perlu dibungkus dengan kertas hadiah kerana adanya pembalut "sleeve" edisi terhad yang mencerminkan keceriaan Krismas. Anda boleh menghantarkannya kepada sesiapa sahaja tanpa perlu membalutnya dengan kertas hadiah!

Di dalam kotak ini, anda akan mendapati pelbagai jenis snek rangup seperti granola, campuran kacang manis dan berperisa, kerepek hummus yang lazat, dan campuran protein untuk tenaga yang disediakan bukan sahaja untuk penggemar kecergasan, malahan sesiapa sahaja!

Holiday Harmony

Setiap pembelian kotak hadian Amazin Graze juga disertakan dengan PENGHANTARAN PERCUMA! Jadi, tunggu apa lagi? Dapatkan kotak hadiah Krismas 'Gift of Health' Amazin; Graze sebelum ia kehabisan stok!

Untuk membuat pesanan, sila layari amazingraze.com.my

Comments

Popular posts from this blog

COLGATE OPTIC WHITE PURPLE: UBAT GIGI PEMUTIH UNGU PERTAMA COLGATE

ICBS 2024: MENJEMPUT ANDA MENEROKA INOVASI KAFE DI KUALA LUMPUR!