HARUMI DUNIA ANDA: MEMPERKENALKAN KOLEKSI GLADE ESSENCES ELITE SERBA BAHARU


Mulakan penerokaan aroma yang mengujakan dengan koleksi Glade Essences Elite baharu, ia sambutan kepelbagaian suasana kehidupan masa kini, terkandung dalam bentuk wangian yang unik. Koleksi baharu ini menawarkan pengalaman deria yang bertujuan untuk menyerlahkan esen pelbagai emosi dan kenangan. Dengan dwi-haruman yang diadun secara pakar, Glade Essences Elite lebih daripada sekadar haruman; ia adalah penambah suasana, sesuai untuk bila-bila masa, daripada detik peribadi anda kepada majlis sosial yang meriah.

Memperkenalkan tiga varian yang mempesonakan - Bamboo Forest & White Tea, White Roses & Peony, dan Crisp Green Apple & Peach — koleksi Glade Essences Elite menjanjikan wangian yang sepadan dengan setiap mood, setiap suasana dan setiap saat. Sama ada anda ingin mengisi persekitaran anda dengan esen suasana hutan buluh menenangkan, pesona lembut mawar putih, atau aroma epal hijau yang menyegarkan, setiap aroma menawarkan pelayaran ke suasana pilihan anda, pelarian yang direka khusus untuk #OwnTheVibe ruang persekitaran anda.


Bamboo Forest & White Tea membangkitkan suasana ketenangan dan keseimbangan seperti Zen, menjadikannya sesuai untuk mereka yang menginginkan ketenangan. Ia adalah wangian yang memberikan ‘vibe’ yang tenang, bagai melangkah ke dalam alam semula jadi.


Pilihan White Roses & Peony menggetarkan suasana romantik dengan aroma bunga yang lembut. Campuran dua bahan ini adalah untuk mewujudkan suasana yang tenang dan intim, sesuai untuk saat-saat introspeksi yang tenang atau pertemuan intim yang memerlukan wangian keanggunan.


Melengkapkan ketiga-tiga varian, Crisp Green Apple & Peach pula menawarkan suasana yang mencergaskan seperti anda menerokai kebun buah-buahan. Wangian ini bertujuan untuk menyegarkan ruang tamu anda, menyemai suasana segar dan bersemangat pada bila-bila masa sepanjang hari.

Pada teras koleksi Glade Essences Elite ialah komitmen kepada Pengalaman Dwi Wangian, menggabungkan dua aroma harmoni untuk menghasilkan suasana yang bernuansa dan berkekalan. Wangian ini, dirumus dengan teliti dengan bahan-bahan premium, direka untuk menawarkan keseronokan deria yang konsisten dan asli. Kesederhanaan reka bentuk Glade Essences Elite membolehkan penyepaduan yang mudah ke dalam mana-mana ruang kediaman. Letakkannya di lokasi pilihan anda dan alami aroma gabungan harmoni dwi-harumannya, mewujudkan persekitaran yang menarik.

Koleksi Glade Essences Elite kini boleh didapati di pasar raya utama di Malaysia, serta di kedai dalam talian SC Johnson Official di Shopee dan Lazada, berharga RM12.90 (RRP). Selami suasananya dan kongsi pengalaman anda menggunakan #OwnTheVibe dan #GladeEssencesElite di media sosial anda. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai koleksi Glade Essences Elite atau Glade Malaysia, lawati www2.glade.com/en-my.

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM