NIKMATI PENJIMATAN SEHINGGA 80% SEMPENA ‘YEAR END SALE’ DI GENTING HIGHLANDS PREMIUM OUTLETS DAN JOHOR PREMIUM OUTLETS


Genting Highlands Premium Outlets dan Johor Premium Outlets sedang meraikan musim Krismas dengan jualan yang tidak boleh dilepaskan yang akan dianjurkan dari 15 hingga 25 Disember 2023. ‘Year End Sale’ yang istimewa ini menjanjikan penjimatan yang tiada tandingannya, pelbagai tawaran eksklusif, hadiah, serta pengalaman membeli-belah yang meriah lagi unik kepada para pembeli di satu-satunya ‘Premium Outlet Centers’ di Malaysia. 

Sebagai tambahan kepada penjimatan luar biasa sehingga 80%, ‘Year End Sale’ ini juga akan menampilkan satu kempen penebusan yang menarik, yang mana pembeli yang membelanjakan RM1,500 atau lebih dengan pengumpulan maksimum dua resit pada hari yang sama akan layak untuk menebus sebuah hadiah eksklusif. 

Pembeli yang membelanjakan RM500 atau lebih dalam satu resit pada hari yang sama akan layak untuk menebus satu kad hadiah bernilai RM20 untuk The Coffee Bean & Tea Leaf. Pada tiga hari pertama ‘Year End Sale’, 100 pengunjung pertama setiap hari juga berpeluang menikmati hadiah makanan dan minuman dari cawangan terpilih pada masa yang ditetapkan. 

Terdapat juga acara yang menyeronokkan untuk seisi keluarga seperti pemberian belon oleh badut, lukisan karikatur, mengecat muka, dan hadiah bertih jagung. 

Hadiah-hadiah Genting Highlands Premium Outlets (15 hingga 17 Disember, 6 petang) 
 Baskin-Robbins Percuma Single Junior Scoop Aiskrim untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. 
 Krispy Kreme Doughnuts Percuma Donat Original Glazed & Aneka Donat untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. 
 Kopi Starbucks Percuma Kopi Bru Baru untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. 
 The Coffee Bean & Tea Leaf Percuma Teh Bru Sejuk Pic Jasmin Berkilau untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. 

Hadiah-hadiah Johor Premium Outlets (15 hingga 17 Disember, 10 malam) 
 Dôme Café Percuma Kek Keju Karamel Macadamia untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. 
 Marrybrown Percuma Kombo Nasi Lemak untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. 
 Starbucks Coffee Percuma Coklat Ais Pengenalan untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. 
 The Coffee Bean & Tea Leaf Percuma Teh Bru Sejuk Pic Jasmin Berkilau untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. 

“Kami sangat teruja untuk mengalu-alukan para pembeli ke ekstravaganza akhir tahun kami di kedua-dua Genting Highlands Premium Outlets dan Johor Premium Outlets. Ini adalah satu peluang hebat untuk keluarga dan rakan-rakan menikmati satu pengalaman perayaan yang menceriakan sambil memanfaatkan pelbagai tawaran serta hadiah eksklusif. Kami komited untuk menyediakan pengalaman membeli-belah yang tiada tandingan, dan kami menjemput semua orang untuk menyertai kami dalam meraikan penghujung tahun 2023 yang indah,” kata Jean Marie Pin Harry, Presiden dan Ketua Pegawai Operasi Genting Simon Sdn. Bhd. 

Waktu ‘Year End Sale’ untuk Genting Highlands Premium Outlets adalah dari jam 10 pagi hingga 10 malam, dari 15 hingga 25 Disember 2023. 

Waktu perniagaan Johor Premium Outlets adalah dari jam 10 pagi hingga 12 tengah malam, dari 15 hingga 17 Disember, dan dari jam 10 pagi hingga 10 malam, dari 18 hingga 25 Disember 2023. 

Untuk maklumat lanjut, para pelanggan boleh melayari www.premiumoutlets.com.my untuk mendapatkan senarai lengkap kedai dan perkhidmatan pelanggan.

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM