HÄAGEN-DAZS MENGUMUMKAN LIMA PEMENANGNYA UNTUK THE ROSE PROJECT: MERAIKAN WANITA YANG TIDAK DISANJUNG DAN TIDAK MENGALAH DI SELURUH DUNIA


Menjelang Hari Wanita Sedunia, Häagen-Dazs mengumumkan lima pemenang luar biasa The Rose Project, Kelas 2023. The Rose Project ialah inisiatif global yang menjemput pencalonan dari seluruh dunia untuk mengiktiraf wanita-wanita pelopor yang tidak disanjung, sebagai penghormatan kepada pengasas wanita jenama ini, Rose Mattus.

Di Malaysia, dari 8 Mac hingga 29 Mac, Isnin hingga Jumaat sahaja, Häagen-Dazs akan menjalankan hadiah global terbesarnya setakat ini dengan satu sudu istimewa 1-untuk-1 merentasi semua perisa termasuk aiskrim Vanila 'Kegemaran Pengasas' sebagai sambutan. daripada Rose Mattus.


Pemenang Kelas 2023 termasuk Eunice Maia dari Portugal, Jennifer Seifert dan Karol Ivanna Aceves Flores dari Mexico, Sarah Kandolo dari Afrika Selatan, dan Yarett Piñeiro dari Puerto Rico. Untuk maklumat lanjut tentang pemenang dan kisah mereka yang luar biasa, sila layari https://iwd.haagen-dazs.global. Setiap pemenang akan menerima bahagian yang sama daripada sumbangan dermasiswa $100,000 USD untuk membantu mereka meneruskan kerja luar biasa mereka, membebaskan potensi atau memberi sokongan kepada sebab yang mereka tekuni dengan penuh semangat.

The Rose Project akan diteruskan untuk tahun kedua bagi mengiktiraf Kelas 2024. Pencalonan dibuka dan boleh dihantar sehingga 31hb Julai 2024. Calonkan diri anda atau wanita tidak disanjung lain yang layak mendapat pengiktirafan melalui https://iwd.haagen-dazs.global.

Aurélie Lory, Pengarah Pengurusan Global Häagen-Dazs Shops dan ahli panel penilai The Rose Project, berkata: "Sebagai jenama yang diasas bersama dengan bangga oleh seorang wanita, Häagen-Dazs memberi komitmen untuk menghargai warisan ini dengan menyokong dan memperkasakan wanita di semua peringkat. The Rose Project adalah platform yang sempurna untuk pengiktirafan ini. Tahun ini, sepanjang Hari Wanita Sedunia, bukan sahaja kami akan mengumumkan lima pemenang pertama The Rose Project yang membuka jalan, tetapi juga memperluaskan sokongan kami kepada badan amal asas dan meraikan wira-wira tidak disanjung sehari-hari dengan pemberian ais krim percuma di kedai. Kami berharap pemenang luar biasa tahun ini memberi inspirasi kepada wanita berbakat dan tidak disanjung lain untuk berkongsi kisah mereka sendiri atau mengemukakan orang lain dalam pencalonan tahun ini."


Untuk maklumat lanjut tentang The Rose Project termasuk cara pencalonan, sila layari https://iwd.haagen-dazs.global atau Instagram melalui @haagendazs_roseproject.

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM