JOEY & MOM UNGGULI TREND DENGAN REKAAN ESTETIK ANGGUN UNTUK IBUBAPA MODEN


Joey & Mom, jenama gaya hidup bayi yang inovatif, sedang membuat kemajuan dalam industri fesyen bayi di Malaysia dengan memperagakan rekaan unik, bergaya dan berkualiti tinggi. Semakin mendapat populariti di kalangan keluarga moden yang mencari lebih sentuhan estetika, Joey & Mom menawarkan produk-produk terbaik yang bersesuaian dengan gaya hidup mereka.

Joey & Mom menonjol dengan dedikasinya kepada tiga prinsip utama: Rekaan Estetik, Kemahiran Kraf Berkualiti, dan Nilai Berbaloi. Dengan menggunakan sifat semulajadi buluh dan menggabungkannya dengan kapas, jenama ini menawarkan pelbagai jenis produk. Ini tidak hanya memenuhi keperluan kulit sensitif bayi tetapi juga menunjukkan komitmen yang kukuh kepada kelestarian.


"Rekaan kami terinspirasi dari warna-warna alam yang dicerminkan dalam rekaan moden yang lestari, sekali gus menterjemahkan komitmen kami yang utuh terhadap kualiti," jelas Pengasas Joey&Mom, Purani Selvaratnam, yang berdedikasi untuk mencipta produk-produk yang memenuhi keperluan era ini. Gabungan yang padu ini memastikan setiap produk mereka menonjol di pasaran yang dipenuhi dengan barangan bayi konvensional dan berwarna-warni.

Produk unggul jenama ini, bedung bayi, yang diperbuat daripada gabungan buluh dan kapas, telah mendapat pujian meluas, disebabkan rekaan inovatifnya yang memberikan kelembutan dan ketahanan. Tambahan pula, barisan pakaian renang Joey & Mom menampilkan rekaan bergaya yang mengingatkan kepada fesyen dewasa, menarik kepada ibu bapa yang peka terhadap gaya dan juga anak-anak kecil mereka.


Selain fokus kepada rekaan dan kualiti, Joey & Mom meletakkan keselamatan sebagai kepentingan operasinya. Dengan mendapatkan pensijilan seperti Global Organic Textile Standard (GOTS) dan OEKO-TEX, sistem pensijilan terkemuka yang memastikan tekstil bebas dari bahan berbahaya, Joey & Mom menjamin ketiadaan pewarna atau toksin berbahaya dalam produknya melalui ujian dan pemeriksaan kualiti yang ketat.

Mengulas pencapaian cemerlang jenama ini, Purani berkata, "Kita telah menyaksikan pertumbuhan yang luar biasa, dari pameran yang laris hingga kerjasama yang menarik dengan pemimpin industri. Pasukan kami yang terdiri daripada ibu-ibu yang sangat berdedikasi sangat teruja apabila diberi peluang untuk memberdayakan ibu-ibu di luar sana melalui produk dan peluang yang ada."


Mengenai perancangan masa depan, Joey & Mom mempunyai perancangan yang mampan untuk memperluaskan pengaruhnya, dengan fokus strategik bagi memperkukuhkan kehadirannya di pasaran serantau seperti Singapura dan menggandakan kemitraan runcitnya di Kuala Lumpur dan di luar kota menjelang akhir 2024. Dengan kategori produk baru sedia ada dan pelancaran jenama baru yang berpotensi dalam pembangunan, Joey & Mom bersedia untuk menggalas perananan sebagai pemain dominan pasaran gaya hidup bayi di rantau ini.

Selanjutnya, Joey & Mom telah dipilih sebagai finalis untuk Anugerah E-Dagang SIDEC yang tersohor, menandakan pencapaian cemerlangnya dalam sektor e-dagang. Diadakan dari 11 Mac hingga 10 Mei 2024, pertandingan jualan dalam talian ini merupakan pengiktirafan penting terhadap dedikasi Joey & Mom kepada keunggulan dan inovasi dalam domain e-dagang. Kami menggalakkan ibu bapa muda untuk meneroka platform ini dan menentukan sama ada terdapat tawaran yang sesuai dengan keperluan dan kehendak anda.


Untuk meneroka pelbagai produk Joey & Mom dan mengetahui lebih lanjut tentang etos jenama, sila layari https://joeyandmom.com/ atau ikuti mereka di Instagram dan TikTok untuk kekal terkini dengan tawaran dan inisiatif terbaru mereka.

Comments

Popular posts from this blog

ASTRO ORIGINALS PERSEMBAHKAN ‘FRAMED’ GANDINGAN MEERQEEN DAN MIMI LANA BERMULA 3 MEI DI ASTRO PREMIER

MUAZ DAN BELLA BERCINTA? SAKSIKAN LAKONAN MANTAP MEREKA MENERUSI DRAMA TERBAHARU