KLINIK EE MENERAJUI INOVASI ESTETIK, KINI DIBUKA DI JADE HILLS, KAJANG


Klinik EE, klinik estetik dengan perakuan LCP terkemuka di Malaysia, dengan bangganya mengumumkan pengembangan perkhidmatannya kepada cawangan ketiga dan yang terbarunya di Jade Hills, Kajang. 

Ditubuhkan pada tahun 2017 dengan cawangan pertama di Sri Petaling, Klinik EE sedang dalam perjalanan menuju komitmen untuk menyediakan prosedur estetik terkini yang terbukti secara perubatan. Klinik EE kini menyediakan tempat untuk rawatan estetik oleh doktor terkemuka bagi masyarakat Kajang dan kawasan yang berdekatan. 

Klinik EE Kajang menawarkan rangkaian komprehensif rawatan lanjutan, khususnya: 

● Ellansé (World Champion) – Salah satu rawatan khas Klinik EE, Elanse ialah pengisi kulit dwi-tindakan revolusioner yang terkenal sebagai perangsang kolagen yang selamat dan berkesan. Ia membetulkan garis halus dan lipatan kulit dengan hasil yang kelihatan semula jadi dan hampir serta-merta selepas satu sesi rawatan. 

● Oligio – Dengan memanfaatkan kuasa teknologi termaju dari Korea Selatan, Oligio ialah rawatan mengangkat berfrekuensi tinggi yang diluluskan oleh FDA & bukan invasif untuk menegangkan kulit serta menambah baik liang roma dan tekstur pada kulit anda. Peranti rawatan ini menggunakan haba yang kuat pada lapisan dermis kulit untuk menggalakkan sintesis kolagen baharu dan meningkatkan keanjalan kulit. 

● PicoSure Laser – Picosure Laser merupakan laser kulit terkenal yang direka untuk merawat dan memberikan hasil yang luar biasa dalam peremajaan kulit, membuang tatu dan rawatan pigmentasi dengan ketidakselesaan yang minimum dan masa pemulihan sifar. 

Dr. Fong Chee Khai, Perunding Estetik Residen di Klinik EE Kajang, amat komited untuk membantu pelanggan dalam memupuk keyakinan dan meningkatkan kesejahteraan mereka melalui penggunaan peralatan dan teknologi terkini yang terdapat di klinik. Beliau berkongsi, "Bidang estetik telah berkembang dengan ketara sejak beberapa tahun, dan kami bangga berada di barisan hadapan dalam inovasi dalam pasaran Malaysia. 


Di Klinik EE, keutamaan kami adalah untuk memberikan hasil yang luar biasa di samping memastikan kepuasan terbaik pesakit kami. Kami komited untuk menyediakan penjagaan peribadi dan menggunakan kemajuan terkini dalam teknologi untuk memenuhi keperluan unik setiap individu." Sebagai tambahan kepada rawatan canggihnya, Klinik EE telah mendapat pengiktirafan atas perkhidmatan dan sumbangan cemerlangnya dalam bidang estetika. Anugerah terkenal termasuk pengiktirafan untuk anugerah berikut: 

● Ellansé (Juara Dunia): Baru-baru ini, Klinik EE telah memperoleh anugerah berprestij daripada Elogio Asia, menampilkan Anugerah Pengguna Teratas Ellansé dan gelaran Juara Dunia dalam Cabaran Sebelum & Selepas - Ellansé. Selain itu, Dr. Ee Care Ling, pengasas klinik, telah diberi penghormatan sebagai Jurulatih Bertauliah untuk Ellansé, mengukuhkan lagi reputasi kecemerlangan Klinik EE dalam bidang estetika di Malaysia. 

● Mesyuarat Pakar Dunia APAC Sinclair, WEM: Pemenang utama cabaran sebelum & selepas 2019. 

● Venusys Medical: Anugerah Kecemerlangan Industri Estetika

Dapatkan maklumat lanjut tentang Klinik EE dan perkhidmatannya: 

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM