ibis KLCC MULA TERIMA TETAMU OGOS 2018


ibis, jenama skala pertengahan dibawah AccorHotels, akan melebarkan sayapnya di Kuala Lumpur dengan pembukaan ibis Hotel Kuala Lumpur City Centre (KLCC) Ogos ini.


Terletak di lokasi strategik di tengah bandar Kuala Lumpur, pembangunan di bawah kumpulan hotel ternama ini merupakan destinasi terbaik bagi pelancong yang datang mahupun untuk masa lapang ataupun untuk tujuan bisnes dan mencari pengalaman yang memuaskan, selesa dan ternyata menonjolkan budaya unik di bandar ini. ibis KLCC dijangka menjadi ibis kedua.


Pembukaan hotel mewah berpatutan pertama di Kuala Lumpur dengan ukuran antarabangsa ini mencipta peristiwa penting bagi jenama ibis. Sebagai peneraju dalam jenama hotel ekonomi, ibis telah memperoleh pengiktirafan di seluruh dunia bagi servis yang cemerlang pada harga yang kompetitif.

Dikenali dengan reka bentuk moden, setiap hotel ibis telah direka dengan teliti dari susun atur lobi sehinggalah kemasan di bilik-bilik tetamu.

“Tahun demi tahun, kami mula menyedari peningkatan kadar pelancong ke Malaysia dan trend pelancong yang memilih untuk menginap di hotel yang lebih berpatutan namun mempunyai kesemua kemudahan yang mereka perlukan. ibis KLCC menggabungkan keselesaan moden dan bilik dengan kemudahan penuh berserta tahap perkhidmatan yang terbaik. Pembukaan ibis KLCC merupakan peristiwa penting yang strategik bagi jenama ibis di Malaysia dan kami ingin mengukuhkan jenama di sini dan terus menambah kepada rangkaian ibis di Asia Tenggara,” kata Ho Ricky, Pengurus Am, Ibis Kuala Lumpur City Centre.

BERJALAN DARI SINI, KE MANA-MANA
 
Terdapat banyak kesukaan terhadap ibis KLCC baru. Terletak dalam jarak lima minit berjalan kaki dari tarikan-tarikan utama pelancong termasuk Menara Berkembar Petronas, pusat membeli-belah Suria KLCC dan KL Aquarium, ibu pejabat korporat bank-bank utama, Suruhanjaya Tinggi Australia dan Perpustakaan Negara, para tetamu tidak perlu bimbang tentang menjadi terlalu jauh dari tempat panas bandar Sebaliknya, tetamu boleh menikmati pengalaman unik di setiap pelosok bandar Kuala Lumpur dengan mudah.  

TIDUR LEBIH NYENYAK 


Tetamu boleh menjangkakan tahap perkhidmatan yang terbaik apabila menginap di ibis KLCC. Penginapan dengan 684-bilik ini direka khas untuk keselesaan tetamu dan memberikan pengalaman penginapan yang menenangkan. Kesemua bilik dilengkapi dengan katil istimewa “Sweet Bed” yang sememangnya selesa, termasuk selimut dan bantal yang amat lembut, TV skrin rata LCD 43-inci, pengering rambut & seterika, bilik air yang besar, meja modular dan Wi-Fi berkelajuan tinggi.

Semua bilik dilengkapi dengan soket/USB port, fasiliti membuat kopi & teh dan tidak dilupai, tingkap kalis bunyi yang menjanjikan tidur nyenyak dengan harga yang terbaik.

SAJIAN DAN MINUMAN MENYELERAKAN


Para tetamu akan dapat menikmati hidangan yang diilhamkan di restoran tempatan, Kampung Kitchen, yang akan menyajikan masakan Malaysia yang unik. Bufet sarapan pagi bermula pukul 6:30 pagi dan berlangsung hingga jam 10.30 pagi, manakala makan tengah hari dan makan malam a la carte bermula dari jam 10.30 pagi hingga 10.30 malam.

Untuk kemudahan dalam bilik atau dalam perjalanan keluar, kira-kira dengan "Petite Paris", yang beroperasi dari jam 11:00 pagi hingga 9:00 malam, yang menawarkan makanan yang selesa dan minuman panas atau sejuk - di mana sahaja.

Nikmati pengalaman yang menyatukan elemen oriental moden di lokasi terbaharu KL terletak di aras 31 dengan pemandangan bandar Kuala Lumpur yang menakjubkan.

Dengan sajian yang menyelerakan dan suasana yang menenangkan, Jaded bakal mencipta pengalaman yang hebat buat tetamu. Jaded Bar akan dibuka pada suku keempat 2018. Waktu operasi bermula pada jam 12:00 hingga lewat.

HOTEL UNTUK SEMUA
 
Antara kemudahan lain yang ditawarkan di ibis KLCC termasuk servis shuttle ke lokasi utama sekitar bandar Kuala Lumpur, kiosk daftar masuk, servis dobi dan kemudahan bilik mesyuarat dengan kapasiti sehingga 120 orang.

Bagi mereka yang ingin memanjakan diri dan menghilangkan lelah seharian meneroka bandar Kuala Lumpur, The AsiaSpa menjanjikan pengalaman spa yang menarik. Selain itu ibis KLCC menyediakan kemudahan , gimnasium lengkap dan kolam infinity berlatarbelakangkan pemandangan bandar Kuala Lumpur yang menakjubkan.

Bagi mereka yang tiba diluar waktu kebiasaan daftar masuk, tetamu boleh merasa selesa dengan kemudahan mendaftar masuk 24-jam di ibis KLCC. Ternyata ibis KLCC merupakan “Hotel Untuk Semua”.

ibis Pusat Bandaraya Kuala Lumpur secara rasminya membuka pintu bagi tetamu untuk tinggal dari Ogos 2018 dan seterusnya.

Harga bilik bermula dari RM 228+.

Untuk maklumat lanjut dan menempah penginapan anda dengan ibis KLCC, hubungi +603 277 83333, e-mel ke h8732@accor.com atau layari laman web di https://www.accorhotels.com/8732.

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM