NEELOFA DAN ERIC CHOU MERIAHKAN PELANCARAN OPPO F9



OPPO, Pakar dan Peneraju Selfie, melancarkan siri terbaru F, OPPO F9. Lebih mengujakan, OPPO juga mengumpulkan OPPO pasukan selebriti untuk OPPO F9 ini. Tambahan pula, salah dua ahli selebriti iaitu bintang ternama Neelofa dan artis dari Taiwan, Eric Chou juga berhadir acara perlancaran tersebut.

Kedua-dua bintang yang mempesonakan ini melengkapi OPPO F9 dengan sempurna kerana mereka mempunyai keyakinan diri dan citarasa terhadap fesyen yang tinggi dan Eric yang masih muda dan berani - semua sifat yang sinonim dengan F9.

Mereka juga tidak dinafikan rajin, bekerja keras dan berbakat, yang menjadikan mereka analogi yang sempurna disebalik kerja keras yang berpanjangan di belakang OPPO untuk membawa kepada kelahiran F9.


"Saya amat berbesar hati menjadi Duta Produk OPPO F9. Saya sangat menyukai teknologi Pengecasan Pantas VOOC kerana ia menjimatkan banyak masa dari pengecasan telefon. Di samping itu, OPPO F9 adalah siri F pertama yang mempunyai reka bentuk warna kecerunan dengan corak kelopak bunga pelbagai warna yang mengagumkan. Reka bentuk skrin Titisan Air telah membuatkan saya lebih menonjol di kalangan orang ramai dan saya amat menyukainya. Bukan itu sahaja, dengan kamera dwi-belakang 16MP + 2MP saya dengan mudah dapat mengambil gambar-gambar pemandangan yang indah. Kamera hadapan 25MP yang digabungkan dengan Sensor HDR akan memastikan bahawa saya mempunyai selfie dengan pendedahan cahaya yang terang dan tidak terdedah, "kata Neelofa.


Eric Chou berkata,”Saya amat berbesar hati terhadap kerjasama dengan OPPO dan terpilih sebagai ahli pasukan OPPO Selebriti. Teknologi Mengecas Flash VOOC amat berguna kerana saya sentiasa bergerak dan tidak selalu mempunyai masa untuk terus mengecas telefon saya. Dengan Pengisian Flash VOOC, saya dapat 2 jam waktu bercakap hanya dengan mengecasnya selama 5 minit. Perkara-perkara lain yang paling saya suka pada peranti ini ialah reka bentuk warna kecerunan dengan corak kelopak bunga - saya rasa ia mewakili saya dengan positif dari segi pilihan fesyen saya dan juga kreativiti yang tidak terhad di dalam bidang pekerjaan industri yang saya ceburi. "Kata Eric Chou.

Dengan kepelbagaian peminat antara kedua-dua bintang yang menawan ini, OPPO bersedia untuk berkongsi semua penemuan kali pertama dalam siri F OPPO F9 dengan mereka. Pada zaman di mana swafoto dan fotografi mudah alih amat terkenal, kualiti gambar jadi amat penting dan F9 dapat memastikan bahawa ia dapat dilakukan dalam keadaan yang terbaik - merekod pengguna dalam cahaya sebaik yang mungkin.


Menurut William Fang, Ketua Pegawai Eksekutif OPPO Malaysia, "Dengan penglibatan dengan artist-artist tersebut, kesemuanya telah mewakili sifat peranti OPPO. Matlamat kami adalah untuk sentiasa meletakkan pengguna kami terlebih dahulu dan kami melakukan ini dengan meningkatkan teknologi sedia ada untuk memberikan mereka sesuatu yang segar dan baru setiap kali, jadi dengan duta-duta ini dan teknologi amped-up, kami berharap dapat menarik lebih ramai pengguna menerusi OPPO F9 kerana kami amat pasti akan memberikan pengalaman yang luar biasa kepada pengguna."


Dengan harga RM1, 399, OPPO F9 boleh ditempah mulai 16 Ogos dan juga di kedai-kedai konsep rasmi OPPO dan kedai-kedai pengedar yang sah atau secara online di laman web rasmi OPPO dan platform rakan e-dagang OPPO seperti Lazada, 11Street dan Shopee.

Pengguna juga boleh ke Celcom Blue Cube, Senheng dan senQ sebagai alternatif. Pengguna yang membuat pra-pesanan dari mana-mana platform boleh mengambil OPPO F9-nya pada hari jualan pertama pada 30 Ogos 2018

Untuk maklumat lanjut sila layari http://www.oppostore.com.my/products/f9/ atau https://www.facebook.com/malaysiaoppo/

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI