SEPUTAR PELANCARAN "KL GANGSTER UNDERGROUND" DI IFLIX



iflix, perkhidmatan hiburan terkemuka di dunia untuk pasaran baru mencapai kejayaan baru dalam menyampaikan kandungan berkualiti tinggi kepada Malaysia dengan tayangan perdana siri drama Malaysia - KL Gangster Underworld (KLGU).

Drama enam bahagian itu mengisahkan kegelapan dan aktiviti yang diketengahkan oleh sindiket geng Kuala Lumpur. Dirakam sepenuhnya di Malaysia, KL Gangster Underworld boleh didapati secara PERCUMA, untuk streaming atau muat turun, hanya di iflix bermula 16 Ogos.

Hadir dalam acara pelancaran KL Gangster Underworld ialah Mark Francis, Pengaturcara Asal Global di iflix dan Pengeluar Eksekutif KLGU: Diana Boo, Pengurus iflix Negara untuk Malaysia & Brunei; Zebedee De Costa, Penerbit Selia dan Penerbit Eksekutif KLGU; pengeluar Underworld KL Gangster, Datuk Yusof Haslam, Syafiq Yusof dan Syamin Yusof, dan pengarah Faisal Ishak.

Juga mewarnai permaidani merah adalah pelakon bintang KLGU termasuk Beto Kusyairy. Ezzaty Abduilah, Azhan Rani, Nabila Huda, Hasnul Rahmat, Zahiril Adzim, Dynas Mokhtar, Fezrul Khan dan Daniela Sya.












Comments

Popular posts from this blog

ANTA MALAYSIA MELANCARKAN KEMPEN SUMBANGAN KASUT SEMPENA RAMADAN

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA