SONY EXPO 2018 PERKENAL PRODUK TERBARU



Sony Expo 2018 membuka pintunya kepada orang ramai dengan mempamerkan produk Sony terkini. Sempena dengan pelancaran Siri MASTER yang baru, BRAVIA OLED A9F ke Malaysia, Sony Malaysia berdedikasi untuk memberi pengguna dan peminat dengan aktiviti pengalaman dan sesi perkongsian produk. 


Acara itu dimulakan dengan ucapan pembukaan oleh Satoru Arai, Pengarah Urusan Sony Malaysia, yang diikuti dengan sesi pembentangan oleh rakan-rakan dari Sony Product Marketing, yang berkongsi mengenai semangat Sony 'kando'.

Ia mewakili yang terbaik dari misi Sony - yang pada asasnya bermakna penglibatan emosi atau kuasa untuk mengikut tindak balas emosi. Dengan kata lain, ia adalah kuasa untuk membuat orang berkata, "Wow." Ini adalah isi hati Sony dan ia tercermin dalam reka bentuk semua produk Sony.


Sony Malaysia juga dengan bangga memperkenalkan duta OLED BRAVIA - Jack Lim, yang terkenal dalam industri hiburan semasa acara itu, untuk berkongsi tentang pandangan peribadi beliau yang mengalami TV ORA BRAVIA, dalam kehidupan seharian dan sewaktu bekerja.


Pada masa yang sama, kawasan lain di tempat itu dibuka kepada orang ramai, menganjurkan zon kategori dengan pelbagai produk yang berkisar dari penawaran semasa ke perkenalan masa hadapan.


Peminat mempunyai keistimewaan untuk menyaksikan BRAVIA OLED A9F yang belum pernah dilihat sebelum ini, dengan kualiti gambar 4K HDR dengan bunyi hebat yang tidak pernah anda lihat, serta mendapat denyutan bunyi bass sistem audio tanpa wayar Sony EXTRA BASS.


"Pengalaman Sony" juga diperluaskan ke dalam bilik-bilik PlayStation, Audio and Imaging Digital, di mana peminat diberi peluang untuk mengalami dan berinteraksi dalam dunia permainan dengan PlayStation VR, serta mendekat dan peribadi dengan kamera terkini dan barisan audio peribadi, termasuk Sony Alpha, kamera Cybershot, dan One Signature Sound.


Pada 19hb Ogos, JinnyboyTV, telah dijemput untuk Sony Expo 2018 untuk berkongsi beberapa pembelajaran dari dunia pengeluaran video dan pembuatan filem pendek.

TV BRAVIA OLED A9F boleh di dapati di Malaysia, dengan harga RM14,999 (KD-55A9F, 55") dan RM21,999 (KD-65A9F, 65").

Pra pesanan untuk TV telah dimulakan 14 September 2018, memberikan Speaker Suara Kaca LSPX-S1 secara percuma untuk pelanggan. Untuk maklumat lanjut tentang Sony Expo, sila layari https://www.facebook.com/events/915526881981854/

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA