HONOR ANJUR "HONOR FAN FEST" BUAT PEMINAT SETIA



Berikutan kejayaan dalam pelancaran honor 10 dan honor Play di Malaysia bari-baru ini, jenama telefon pintar, honor, bakal merikan para peminat kedua telefon pintar tersebut dengan menganjurkan honor Fan Fest 2018 buat pertama kali pada 21 September 2018 ini.

Pengguna kedua-dua model telefon pintar ini berpeluang untuk menyertai festival tersebut dengan percuma. Festival ini dijadualkan bermula pada jam 7 petang di lokasi Glasshouse at Seputeh. Para hadirin berpeluang untuk bermesra dengan selebirit tempatan seperti pengaraca Hunny Madu, rapper Altimet dan penyanyi Nabila Razali, dan juga DJ Elizabeth Wa.

Pemilik honor 10 dan honor Play tidak perlu mendaftar tetapi orang ramai yang ingin menyertai festival ini digalakkan mendaftar di pautan ini.

Para pengunjung festival berpeluang memenangi hadiah-hadiah hebat seperti  telefon gaming honor Play, dengan memuatnaik ke Instagram, foto paling kreatif yang diambil semasa festival dengan tanda pagar  #HonorFanFestMalaysia.


Selain dari itu, terdapat juga hadiah-hadiah cabutan bertuah iaitu satu unit honor 10 dan honor Play untuk dimenangi.

Ganjaran yang hebat turut menanti ahli-ahli honor Club dalam kategori Most Loyal honor Malaysian Fan, the Most Active honor Club Member, dan Best Attire Award .

Untuk maklumat lanjut, sila layari http://hihonor.com/my dan ikuti https://www.facebook.com/HonorMY/.

Comments

Popular posts from this blog

ICBS 2024: MENJEMPUT ANDA MENEROKA INOVASI KAFE DI KUALA LUMPUR!

NOVARTIS MALAYSIA MENERAJUI USAHA PEMERKASAAN WANITA