KAD WATSONS RAIKAN ULANG TAHUN #WATSONSREWARDS KE-8



Pemegang-pemegang kad Watsons boleh merasa lebih “syok” dengan diskaun sehingga 50% dan hadiah uatama dua buah kereta bagi meraikan ulang tahun ke 8 #watsonsrewards.

Ahli-ahli kad Watsons boleh mendapatkan penjimatan hebat dalam Members Syok Sale, yang menawarkan diskaun sehingga 50%, mulai 4 September sehingga 1 Oktober di Semenanjung Malaysia dan 13 September sehingga 8 Oktober bagi Sabah & Sarawak.

Sebagai bonus, setiap ahli Watsons yang membelanjakan minima RM50 akan menerima kupon Syok bernilai RM500! Tahun ini, Watsons berkerjasama dengan Mazda dan dua ahli Watsons yang bertuah akan membawa pulang sebuah Mazda CX-5 setiap satu dalam peraduan Switch.Save.Win Mazda CX-5.

Untuk menyertai peraduan ini, orang ramai perlu mendaftar sebagai ahli Watsons dan berbelanja RM50 ke atas dalam pembelian produk jenama Watsons bagi mendapatkan satu penyertaan. Mereka juga boleh mendapatkan dua penyertaan dengan membeli jenama barangan yang ditentukan, manakala ahli Elite boleh mendapatkan sepuluh penyertaan!


Untuk maklumat lanjut tentang kad Watsons VIP dan promosi ulang tahun, sila layari www.watsons.com.my

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI