RIHANNA BUAT LAWATAN MENGEJUT KE SINGAPURA




Pelanggan Sephora Ion Orchard Store di Singapore dikejutkan dengan kehadiran superstar Rihanna baru-baru ini. Ini merupakan kunjung penyanyi lagu Umbrella yang pertama di rantau ini, untuk meraikan ulang tahun pertama jenama kosmetik miliknya, Fenty Beauty dan pelancaran Stunna Lip Paint shades.

Majlis telah dihoskan oleh artis solekan global Fenty Beauty, Hector Espinal. Rihanna turut berkongsi cara melakukan "touch-up" solekan dan berswafoto bersama peminat-peminatnya.

Singapura adalah negara ketiga yang dikunjungi Rihanna untuk meraikan ulang tahun Fenty Beauty, selepas Brooklyn, New York dan Dubai, UAE.

Solekan Rihanna menggunakan semua produk Fenty Beauty dan dilengkapkan dengan Stunna Lip Paint Longwear Fluid Lip Color in Uncensored.








Nak kelihatan glamor dan menawan seperti Rihanna? Kosmetik Fenty Beauty boleh didapati di kedai-kedai Sephora atau di https://www.sephora.my/

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA