THE FACE INC RAIKAN ULANG TAHUN KE-3 EYE LIFT



Jenama penjagaan kulit antarabangsa The Face Inc telah meraikan salah satu produk wiranya; The Face Inc Eye Lift, semasa pelancaran kaunter tunggal yang terletak di tingkat bawah Robinsons Kuala Lumpur di Shoppes di Four Seasons Place, Jalan Ampang.

Produk yang memenangi pelbagai anugerah telah diperkenalkan pada tahun 2015, sebagai serum mata berprestasi tinggi mengandungi peptida yang berfungsi dengan serta-merta untuk melicinkan dan mengetatkan kulit di sekeliling dan di bawah mata sambil mengurangkan garis halus dan meningkatkan keanjalan.


"Sepanjang tiga tahun yang lalu, The Face Inc Eye Lift terus menjadi produk terlaris kami. Ia dilihat sebagai tambahan yang anggun dan minimalis kepada meja solekan wanita yang memberikan kesan optimum. Pengalaman solekan mata yang ternyata lebih menarik dalam hanya 30 saat telah terbukti berulang kali oleh para penggiat kecantikan dan pelanggan," kata Wilson Goh, Rakan Pengurusan The Face Inc.

Untuk melindungi keutuhan bahan-bahan, produk tersebut dibungkus dalam 16 ampul kedap udara yang direka khas. Setiap ampul mengandungi serum yang mencukupi untuk tiga aplikasi.


Diilhamkan oleh kulit dan disempurnakan oleh sains, produk The Face Inc adalah setanding dengan yang ditetapkan di klinik estetika dan oleh ahli dermatologi. Dengan perniagaan yang berkembang dengan ketara, jenama ini sedang berusaha untuk membawa produknya lebih dekat kepada penggemar penjagaan kulit di seluruh dunia.

"Kulit yang sihat, berseri seharusnya boleh diakses oleh semua orang. Kami sangat teruja kerana berupaya bekerjasama dengan gergasi runcit yang dipercayai oleh pelanggan seperti Robinsons," tambahnya, "setiap produk di kedai mereka dijaga dengan teliti untuk kualitinya, dan kami bangga kerana mendapat tempat di rak mereka," tambah Encik Goh.


Kaunter yang didorong oleh jenama The Face Inc adalah sebahagian daripada strategi untuk meningkatkan jangkauan pelanggannya. Titik sentuh pengguna baharu ini mencerminkan pendekatan dinamik dan inovatif jenama untuk menyediakan penjagaan kulit yang ditetapkan oleh doktor di hujung jari anda!

Dalam tempoh enam hingga sembilan bulan yang akan datang, lebih banyak kaunter dan kedai yang didorong oleh jenama akan ditubuhkan di lokasi-lokasi utama di Malaysia dan Borneo.

Formula lanjutan yang revolusioner ini berfungsi dengan segera untuk memulihkan kolagen yang hilang daripada kulit anda. Campuran eksklusif botani meningkatkan kesan serum dan mengandungi: Glycine Soja: Melicinkan dan mengetatkan kulit; Perfeline: Membantu mengurangkan lingkaran hitam dan bengkak; Vitamin C: Mengurangkan keradangan, melembutkan garis halus dan kedutan dan memperbaiki ton kulit.


Bagi meraikan Eye Lift, The Face Inc kini menghadiahkan satu set The Face Inc Kit Perjalanan (RM98) dengan setiap pembelian The Face Inc Eye Lift (RM358). Tawaran ini sah sehingga 31hb Disember 2018. 

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.thefaceinc.com dan www.facebook.com/thefaceincmalaysia 

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING