"BLOSSOMS & BLESSINGS" TAHUN BARU CINA DI FAHRENHEIT 88



Bertemakan “Blessings & Blossoms", pusat membeli-belah Fahrenheit88 memeriahkan lagi persiapan Tahun Baru Cina dengan pelbagai promosi terutamanya kepada penggemar fesyen. Dengan harga serendah RM88, para pembeli boleh mendapatkan pakaian “mix & match” yang lengkap dan bergaya dari kedai-kedai fesyen seperti Dudu Ann, Kitschen, Miira Mew, Mirrorcle, Honey Bibi dan banyak lagi di Fahrenheit88.

Fahrenheit88 dihiasai kincir angin yang berwarna-warni Tahun Baru Cina ini. Masyarakat Cina percaya kincir angin boleh mengubah nasib seseorang tersebut dengan memutarkan nasib yang malang kepada tuah.  

Hiasan dan promosi Tahun Baru Cina akan berlangsung mulai 10 Januari sehingga 19 Februari 2019

Para pembeli di Fahrenheit88 boleh mendapatkan pelbagai ganjaran dan hadiah sempena Tahun Baru ini. Dengan pembelian RM280 dan ke atas dalam satu resit, pembeli boleh mendapatkan peluang untuk memutar “Wheel of Blessings” untuk memenangi pelbagai hadiah dengan nilai berjumlah lebih RM88,000.

 Sampul angpow juga boleh ditebus dengan pembelian minima RM38 dalam satu resit.


Pelbagai aktiviti sampingan turut dilangsungkan seperti Kaligrafi Cina, tilik nasib, gula-gula tradisional percuma, tarian Singa dan sebagainya dalam tempoh promosi.  

Fahrenheit88 juga sesuai untuk berkumpul bersama keluarga. Contohnya, nikmati “Yee Sang” di di Grand Harbour Restaurant, bergembira di CEO Karaoke, memncipta memori di Selfie Museum serta membeli hadiah Tahun Baru Cina di Lucky Gems dan Prance Gold. 


Untuk maklumat lanjut tentang promosi Tahun Baru Cina di Fahrenheit88, sila layari:

Laman Web Rasmi: http://www.fahrenheit88.com/
Laman Facebook: https://www.facebook.com/Fahrenheit88/
Laman Twitter: https://twitter.com/fahrenheit_88

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!