AGAPE ‘ROAD TO NEW YORK CITY (NYC): GRAND REVEAL'



Dalam acara gala yang dihadiri oleh lebih daripada 2,000 tetamu, AGAPE Superior Living Sdn Bhd (AGAPE) melancarkan produk terbarunya, Trim +. Ketua Pegawai Eksekutif dan Presiden Global AGAPE, Dato 'Sri Dr. How Kok Choong, memperkenalkan Trim + di' acara 'Road to NYC: The Grand Reveal yang diadakan di Grand Ballroom, Putrajaya Marriott. Trim + adalah produk yang akan mengubah cara kita menguruskan diet dan berat badan. 


Dengan mengaplikasikan inovasi terobosan, Trim+ adalah minuman untuk kekal sihat tanpa menghilangkan kemanisan. Produk ini boleh dibeli dalam talian, di kedai dan pejabat, cawangan serta stokis AGAPE di seluruh Malaysia.

Tahun 2019 menandakan ulang tahun ke-15 AGAPE di barisan hadapan industri kesihatan dan kesejahteraan. AGAPE memperluas ke pasaran antarabangsa dengan menandatangani Memorandum Persefahaman (MoU) bersama rakan perniagaan dan strategik dari Malaysia, Jepun, Thailand, India dan Hong Kong. Penandatanganan MoU ini membuktikan kelarisan produk AGAPE di pasaran luar negara. Ia juga mencerminkan dedikasi AGAPE dalam memajukan kehidupan yang unggul bagi seluruh warga dunia melalui kesejahteraan, kesihatan dan kebebasan kewangan. 


Mengulas mengenai perkembangan itu, Dato 'Sri Dr. How berkata: "Kami komited untuk memberikan penyelesaian ke arah kesejahteraan hidup yang bermutu serta berkualiti; dan melahirkan keusahawanan dikalangan orang ramai melalui produk dan platform yang terbaik." Dato 'Sri Dr. How, seorang usahawan yang sangat berjaya dan pelatih eksekutif yang unggul, juga menyatakan: “Kami memegang kepada kepercayaan bahawa membantu orang lain untuk berjaya adalah kejayaan terbesar." 

MoU yang dimeterai adalah melibatkan AGAPE Superior Living (kesihatan), AGAPE ATP (khidmat nasihat kesihatan), Phoenix Plus (hartanah), Qu Exchange (pertukaran perkongsian SME) dan Media House Entertainment (media) dari Malaysia. Ia juga disertai oleh VSUN (solar) dan Abalance (tenaga hijau, IT, pembinaan) dari Jepun, Innovative Ideals and Services (peralatan keselamatan) dari India dan Carter Lim Chee Sen, rakan perniagaan AGAPE dari Thailand.


Senarai MoU adalah seperti berikut:
  1. Abalance (Ryu Junsei, CEO) dan Phoenix Plus (Dato’ Sri Dr. How Kok Choong, Pengerusi), disaksikan oleh Delon Fong (Phoenix Plus CEO), Kimura Nakaaki (pengarah Abalance), Mineichi Iwanaga (penasihat eksekutif dan bekas menteri Pertanian, Perhutanan dan Perikanan Jepun), Dr. Makio Miyagawa (duta Jepun ke Malaysia) dan Dato' Lokman Hakim Ali (KSU MITI).
  2. Fujisolar (Kimura Nakaaki, Pengarah) dan Phoenix Plus (Dato’ Sri Dr. How Kok Choong, Pengerusi), disaksikan oleh Delon Fong (CEO Phoenix Plus) dan Ryu Junsei (CEO Fujisolar).
  3. Qu Exchange (Wayne Lim, CEO) dan Dato’ Sri Dr. How Kok Choong
  4. Alex Chau Kwok Wa (rakan niaga Hong Kong) dan AGAPE ATP International Holding Limited (Raymond Hew, CEO), disaksikan oleh JJ Teo (naib presiden AGAPE ATP Corporation). 
  5. Carter Lim Chee Sen (rakan niaga Thailand) dan AGAPE ATP International Holding Limited (Raymond Hew, CEO), disaksikan oleh Siow Kock Yong (naib presiden AGAPE ATP Corporation).
  6. Innovative Ideals and Services (Maqsood Shaikh, pengarah urusan) dan AGAPE ATP International Holding Limited (Raymond Hew, CEO), disaksikan oleh Loi Der Liang (AGAPE ATP International Holding Limited, Ketua Pegawai Pemasaran)
  7. Media House Entertainment (Datuk Seri Zaienal Abidin Omar, CEO) dan AGAPE Superior Living (Loi Der Liang, Ketua Pegawai Pemasaran), disaksikan oleh Samsul Kamal Arrifin (AGAPE Superior Living, Pengarah Pemasaran).
Di bawah perjanjian itu, rakan niaga AGAPE akan bekerjasama dalam menembusi pasaran Asia. Inisiatif ini juga bertujuan untuk memupuk hubungan strategik pelabur dan meningkatkan akses pasaran. Pelan pengembangan AGAPE akan melihat "tumpuan utama" di negara-negara Asia - terutamanya Indonesia, Thailand, Taiwan, Hong Kong, Vietnam, Filipina, Brunei, Singapura, Korea Selatan, Bangladesh, UAE, Laos, Kemboja dan India. "Dengan pengembangan serantau, AGAPE akan mencapai keuntungan yang ketara dari segi hasil dan keuntungan," kata Dato 'Sri Dr. How. Beliau menambah bahawa AGAPE akan memindahkan ibu pejabatnya ke Pavilion Embassy, yang terletak di barisan kedutaan yang terkenal di Kuala Lumpur. "Dengan lokasi yang paling berprestij serta rangkaian pengangkutan yang terunggul di Kuala Lumpur, kami percaya bahawa Pavilion Embassy adalah lokasi yang terbaik untuk AGAPE berkembang ke seluruh dunia," katanya.

AGAPE telah dinamakan secara konsisten sebagai antara syarikat terbaik dalam industri jualan langsung oleh organisasi terkemuka, media arus perdana dan kumpulan rakan industri. AGAPE telah memenangi banyak anugerah untuk produk unggulannya, ATP Zeta Super Health Program, yang menawarkan manfaat pemakanan yang unggul dengan fokus pada kesihatan sel. Kesemua anugerah ini membuktikan dedikasi dan keazaman AGAPE untuk menghasilkan produk nutrisi dan penjagaan kulit yang terbaik di pasaran. Antara anugerah terbaru yang diterima oleh AGAPE ialah Anugerah SME100 dan Anugerah Kecemerlangan Perniagaan Sin Chew (SCBEA).

Tahun 2019 juga menandakan penglibatan Dato 'Sri Dr How di dalam industri pengeluaran filem selepas menjadi pemegang saham majoriti di Redboy Pictures. Redboy adalah pengeluar filem C144, pengembaraan penuh aksi mengenai anak muda mencari pesawat perang tentera Amerika Syarikat yang terhempas di hutan Perak ketika Perang Dunia Ke-2. 

Dato Sri How, Pelakon, Penerbit, Pengarah  & Wargakerja Filem C144. Foto dari FB C144 Human x Nature

Diilhamkan oleh peristiwa benar, C144 ditembak di Gunung Bubu yang indah di Bintang Range, dekat Kuala Kangsar. Dihasilkan oleh Aaron Lim dan diarahkan oleh Jack Wong, filem ini mempunyai pelakon dan pelakon yang memuncul - Jackson Lee, Kyle Mikhail, Shaun Liew, Joe Heggie, Jasmine Leddar, Dyvianna James, Ibrahim Edward, Adery Chin dan Koey Har. Filem ini dijangka dibuka di pawagam di sini, Asia Tenggara dan Amerika Syarikat sekitar November tahun ini. C144 akan dipromosikan oleh konglomerat yang berpangkalan di America dan China, Filem Belt Dan Jalan Raya dan TV Global Union (BRF-TGU) & Hollywood Tribute Asia Tenggara di rantau ini.

Acara itu turut menyentuh persembahan daripada sensasi nyanyian remaja Siti Nurmasyitah Mohd Yusoff, yang juga dikenali sebagai Masyitah Masya, dan Jeryl Lee Pei Ling. Lee yang berusia 19 tahun membuat namanya selepas muncul di Zhejiang Television's "Sing! China "manakala Siti menembak terkenal dengan penutup 2017nya dalam Mandarin Si Le Dou Yao Ai (Masih Cinta Walaupun Selepas Kematian) oleh band Taiwan Shin. Kedutaan China di Malaysia baru-baru ini menugaskan kedua-dua artis untuk membuat lagu bertajuk Bahu Kiri ("bahu kiri" dalam bahasa Melayu) atau Zuo Jian. Lagu itu memperingati hubungan diplomatik selama 45 tahun antara Malaysia dan China.

Mengenai ‘Road to NYC’:
Road to NYC adalah satu siri acara yang diadakan di seluruh negara oleh AGAPE sejak tahun 2018 untuk meningkatkan permintaan dan kesedaran jenama. Road to NYC melengkapi pelancaran produk inovatif baru, perkongsian strategik dan pelancaran program kesejahteraan serta panduan kesihatan. Oleh kerana setiap individu adalah unik, AGAPE mengambil pendekatan kesihatan peribadi dengan siri produk terbaru, BEAUNIQUE. Menurut pakar dermatologi integratif, Profesor Michael Tirant, siri BEAUNIQUE memberi tumpuan kepada sains nutrigenomik dan bertujuan untuk memberikan penyelesaian peribadi untuk setiap individu. Profesor Tirant adalah ahli Super Life, badan penyelidikan AGAPE.

Acara kemuncak 'The Grand Reveal' merupakan Grand Lucky Draw yang terbuka kepada semua ahli AGAPE. Pemenang-pemenang bertuah memenangi kereta mewah Mercedes-Benz A-Class yang terbaru serta hadiah menarik yang lain. 


Maklumat Tambahan & Pautan Ke Laman Web 

AGAPE Superior Living Sdn Bhd 

Abalance 

VSUN 

Qu Exchange 

Redboy Productions 

Innovative Ideals and Services 

Phoenix Plus Properties 

Media House Entertainment 



Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO