SAMSUNG MALAYSIA LANCAR RANGKAIAN GALAXY S10



Untuk menyambut ulangtahun, ia boleh menjadi sambutan yang besar atau ia boleh menjadi sambutan yang epik. Samsung Malaysia Electronics memilih yang kedua untuk mengumumkan keluaran ke-10 siri Galaxy S, Galaxy S10. Menggambarkan kebanggaan dan kegemilangan terkini buat kali pertama di puncak tertinggi di SkyAvenue, Genting Highlands, Galaxy S10 dan ia disambut ribuan tetamu, peminat dan penonton yang ingin tahu.

"Sedekad yang lalu telah menjadi pencapaian buat kami - kami telah merevolusikan landskap telefon pintar dengan mencipta kembali peranti yang kami pegang teguh di telapak tangan dan dekat di hati. Kami memperkenalkan banyak keluaran pertama di dunia dan apa yang pernah tidak dapat dibayangkan, kini menjadi kebiasaan. Hari ini, anda akan melihat bahawa kami telah mencipta tahap baharu untuk anda semua yang mengharapkan dan mengharapkan lebih banyak daripada teman mudah alih anda. Galaxy S10 dibina dengan kecerdasan pragmatik dan direka untuk merekabentuk kesempurnaan supaya orang boleh membuka kunci potensi dan pengalaman dunia seperti tidak pernah dilakukan dahulu. Ini adalah tahun yang sangat istimewa untuk kami di Samsung kerana ini adalah tahun kesepuluh kami berinovasi tanpa henti untuk membawa kepada anda, telefon pintar generasi akan datang," kata Yoonsoo Kim, Presiden Samsung Malaysia Electronics.


Untuk memperingati ulang tahun ke-10 siri Galaxy, Samsung meraikan perayaan ke tahap yang lebih tinggi dengan menjadi jenama telefon pintar pertama di negara yang mencuba aksi penerbangan pertamanya ke stratosfer bumi. Kargo berharga yang dilancarkan 80,000 kaki di atas tanah adalah tidak lain daripada telefon pintar terbarunya, Galaxy S10. Apabila mencapai ketinggian itu, Galaxy S10 ditetapkan untuk mengambil imej epik bumi yang lebih cerah dan lebih dinamik daripada mana-mana video yang diambil pada telefon pintar - terima kasih kepada kamera pro-gred dan keupayaan untuk merakam video dalam HDR10 +.


Di luar perayaan ini, percubaan epik ini juga bertujuan untuk menunjukkan keupayaan kamera Galaxy S10 yang luar biasa dan untuk berinteraksi dengan penonton dengan cara yang unik dan menarik. Sepanjang penerbangan Galaxy S10, penonton boleh menyertai peraduan dalam talian untuk meramalkan di mana Galaxy S10 akan mendarat dengan menjatuhkan pin di lokasi yang dipetakan. Lokasi bersambung paling dekat dengan tapak pendaratan Galaxy S10 akan memenangi Galaxy S10 yang baru. Dikenali sebagai "Be Unbeaten", pertandingan itu akan berlari dari hari pelancaran 1 Mac 2019 hingga 4 Mac 2019, jadi netizens mempunyai hujung minggu untuk meramalkan tapak pendaratan.


"Aksi "Be Unbeatable" ini merupakan pantulan visi kami di Samsung - bagaimana kami sentiasa berinovasi untuk memecahkan sempadan dan berusaha untuk mencapai tahap yang lebih tinggi. Di peringkat global, ini adalah percubaan sulung Samsung dan kami di Samsung Malaysia bangga menjadi pasaran pertama di dunia untuk mencubanya. Kami akan menggerakkan sepuluh unit ke stratosfera, jadi sepuluh peramal yang paling tepat akan memenangi jenama baru kami Galaxy S10. Ini adalah satu pertandingan epik yang anda mungkin mahu menyertai!" Tambah Kim.


Siri Samsung Galaxy S10 boleh didapati dengan harga runcit yang disyorkan dari RM2,699 hingga RM 4,599. Peranti ini akan ditawarkan dalam Prism White, Prism Black dan Prism Green. Ceramic White dan Ceramic Black akan tersedia untuk Samsung Galaxy S10 + dalam varian 512GB. Pelanggan yang membeli siri Galaxy S10 yang baru di roadshow akan berhak mendapat hadiah eksklusif PERCUMA:

Galaxy S10e (128GB):
Galaxy Bud bernilai RM499 

Galaxy S10 | S10 + (128GB):
Galaxy Buds +
Perlindungan Skrin Plus
bernilai RM779 

Galaxy S10 + (512GB):
Galaxy Watch Active +
Perlindungan Skrin Plus
bernilai RM1,079

Untuk maklumat lanjut mengenai jenama baru Samsung Galaxy S10, lawati https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-s10/.

Untuk mengambil bahagian dalam peraduan epik "Be Unbeaten" Samsung, lawati https://www.s10beunbeaten.com/space untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING