SEPUTAR MAJLIS PRATONTON SIRI NETFLIX STRANGER THINGS MUSIM 3



Boleh dikatakan bahawa Kuala Lumpur telah berubah sedikit menjadi Upside Down malam tadi angkara Netflix, Inc, dalam satu majlis pratonton eksklusif yang aneh tetapi menarik baru-baru ini! 


Di acara tayangan khas Stranger Things musim ke-3 yang berlangsung di TGV 1 Utama, menyaksikan kehadiran selebriti dari filem tempatan seperti Chew Kin Wah, seorang pelakon dari filem Crossroads: One, Two Jaga, dan Adrian Teh, pengarah Paskal, datang bersama-sama dengan penyokong utama, media, rakan kongsi jenama dan beberapa peminat bernasib baik, dihiasi dengan dekorasi yang terbaik dan mengagumkan tahun '80, memberi penghormatan nostalgia dari dekad francais Stranger Things. 


Jemputan termasuk penyanyi tempatan Daiyan Trisha, Athisha Khan, dan Yaya Zahir, bersama Arwind Kumar, Zhafran Zukifly, Nabil Mahir, Fiqrie Dahari, Sheryl Ng dan Desmond Lim, juga membentuk Pasukan Stranger Things mereka sendiri dengan berpakaian sebagai watak ikonik seperti Eleven, Will, Mike, Lucas, Dustin, Nancy, Steve, Jonathan, Joyce, dan Sheriff Hopper mempamerkan cinta yang mendalam di kalangan peminat Malaysia. 


Para tetamu juga terkejut apabila mereka menemui cosplayer Malaysia, Saakira Izumi yang menghadiri acara berkostum menjadi The Demogorgon - menakutkan manusia yang berasal dari Upside Down. Saakira yang berbakat mencipta kostum Demogorgon sendiri. Walaupun Netflix sering menjadi tuan rumah pelbagai acara di seluruh dunia, ini adalah kali pertama itu satu peristiwa skala ini telah dihoskan di sini di Malaysia!


Kembalinya siri ini untuk musim ketiga bakal membawa misteri dan horror baru kepada peminat-peminat siri ini. Jangan lupa saksikan Stranger Squad di Hawkins, Indiana mulai 4 Julai 2019 di Netflix.




Ikuti Stranger Things di media sosial:
Twitter: @Stranger_Things
Instagram: @StrangerThingsTV
Facebook: @StrangerThingsTV



Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA