FAQ™ BAWA TEKNIK KECANTIKAN PROFESIONAL KE RUMAH ANDA


Kunci kecantikan wajah kini berada di tangan anda! Sama ada untuk mendapatkan garis rahang yang cantik, kulit yang cerah dan awet muda, atau menghilangkan kerutan dan garis halus di raut wajah - semuanya mampu diperolehi dengan FAQ™. 

Memperkenalkan Rangkaian FAQ™ 100

Rangkaian FAQ™ 100 adalah salah satu rangkaian premium berdasarkan penyelidikan dan pengembangan yang luas untuk menutup jurang pasaran. Ia memberi tumpuan untuk menawarkan: 
  • Kuasa Tertumpu - Dengan kewujudan kuasa tertumpu bersama intensiti yang tinggi, anda kini dapat memperolehi hasil rawatan kulit profesional secara mudah di rumah. 
  • Latihan Profesional - Teknologi klinikal seperti Stimulasi Otot Elektrik dan Frekuensi Radio boleh membahayakan kulit jika tidak digunakan dengan betul. FAQ™ memberi perhatian khusus untuk melatih pengguna secara profesional tentang cara menggunakan peranti berkekuatan klinikal untuk penggunaan sendiri dengan selamat dan berkesan. Pengguna hanya dibenarkan akses kepada peranti penuh kuasa ini setelah mereka menjalani latihan profesional yang intensif demi memastikan keselamatan dan keberkesanan penggunaan. 
Rangkaian peranti FAQ™ 100 membolehkan anda membuat rawatan yang disesuaikan khusus untuk keperluan anda. Pengguna dapat memilih tahap intensiti yang lebih kuat berbanding dengan peranti yang lain di pasaran dan menyesuaikan tahap intensiti denyutan EMS-Pro, Power-RF dan T-Sonic™ sambil memilih LED-Pulse light pilihan mereka melalui aplikasi. Peranti ini direka untuk memenuhi rutin rawatan peribadi anda kerana FAQ™ memahami bahawa satu penyelesaian tidak mungkin sesuai untuk semua, terutama untuk rawatan kulit dan penuaan. 

Rasakan perbezaan ketara dalam teknologi peremajaan kulit Swiss yang maju dengan: 
  • EMS-Pro - menguatkan dan melatih otot muka secara profesional. 
  • Power-RF - gelombang panas yang kuat yang mengetatkan dan mengkonturkan kulit. 
  • LED-Pulse light - deep-penetrating pulsed LED lights that revive skin. 
  • T-Sonic™ Pulsations - denyutan urutan lembut yang meningkatkan kecerahan kulit. 
*EMS-Pro tidak tersedia dengan FAQ™ 101. 


Reka Bentuk Pintar Swiss 

Direka secara ergonomik agar sesuai dengan lekuk wajah, peranti genggam tanpa wayar ini diperbuat daripada silikon ultra-bersih, tidak memerlukan kabel atau barang gantian, dan boleh dicas semula menggunakan USB. 

LED-Pulse 

LED-Pulse digunakan untuk merawat pigmentasi, garis halus dan jerawat, rosacea, spider veins dan warna kulit yang tidak sekata. Terapi cahaya LED menguatkan lagi rawatan peremajaan kulit. Lampu LED yang berdenyut dapat menembusi lapisan dermis dengan mendalam, dan setiap warna cahaya mendatangkan manfaat yang unik kepada kulit dengan cara yang paling berkesan. 

Menampilkan salah satu rangkaian lampu LED terluas yang terdapat di pasaran, anda akan mempunyai lapan pilihan tetapan LED yang berbeza untuk mendapatkan rawatan yang bersesuaian. Dengan pelaburan sekali sahaja untuk kecantikan seumur hidup, anda dapat merasakan kekuatan peranti bertaraf profesional di telapak tangan anda! Terdapat di LAZADA, FAQ™ 101 dijual pada harga RM1,799, FAQ™ 102 pada harga RM2,729 dan FAQ™ Diamond pada harga RM5,949 pada Disember 2020. 

Untuk memastikan anda mendapat hasil yang konsisten ketika menggunakan peranti ini, FAQ™ telah menghasilkan primer yang sama hebatnya dengan prestasi yang tinggi untuk mencapai kesihatan kulit optimum dengan penampilan yang sentiasa berseri. 


FAQTM P1 

Diperbuat daripada madu manuka asli, primer kaya nutrien ini melembutkan kulit dan meningkatkan keanjalan untuk kulit yang berseri secara semula jadi. Sapukan lapisan nipis ke kulit yang bersih dan kering dan ikuti dengan penggunaan alat FAQ™ yang ditentukan, atau urut dengan hujung jari sehingga produk diserap sepenuhnya. 
  • Madu manuka yang kaya dengan nutrien menjadikan kulit lebih lembut dan licin. 
  • Formula antioksidan yang kuat menghidupkan semula kulit untuk wajah yang lebih muda. 
  • Kelembapan berkhasiat mengurangkan kekeringan dan meningkatkan kesihatan kulit. 
  • Diuji oleh pakar dermatologi; sesuai untuk semua jenis kulit. 
  • Diformulasikan tanpa: Phenoxyethanol, Parabens, Alkohol, Disodium EDTA, Minyak Mineral, Alergen 
Ia akan dijual pada harga RM289 (30ML) di LAZADA. 


Comments

Popular posts from this blog

ANTA MALAYSIA MELANCARKAN KEMPEN SUMBANGAN KASUT SEMPENA RAMADAN

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA