ALAMI KEMERIAHAN "A BLESSED MOO YEAR" DI FAHRENHEIT88

 

Sempena Tahun Baharu Cina ini, Fahrenheit88 mengalu-alukan kehadiran Tahun Lembu Emas dengan kempen “A Blessed Moo Year”. Dari sekarang sehingga 28 Februari 2021, Fahrenehit88 dihias indah dengan pohon ceri merah dan merah jambu.


Kepada penggemar daging lembu, bawa pulang Beef Shawarma Platter dari Al-Amar Express atau Roast Beef Sandwich dari Connoisseur Café, dengan harga RM15 sahaja!


Kunjungilah Moo Moo Market, Level 2 yang menampilkan Midorie dan BeLokal, yang menjual produk artisan buatan tempatan. Para pengunjung ke Fahrenheit88 beleh menebus Bonus Gold Nugget dengan pembelian minimum RM188 dalam satu resit, dan juga sepaket sampul Ang Pow eksklusif dengan pembelian minimum RM88 dalam satu resit.



Ikuti Laman Facebook Fahrenheit88 dan sertai peraduan media sosial Gaya Tahun Baharu Cina untuk memenangi hadiah-hadiah menarik! Muak naik gambar #OOTD Tahun Baharu Cina yang terbaik sebelum 28 Februari untuk merebut 5 hadiah yang disediakan.


Untuk maklumat lanjut tentang A Blessed Moo Year, sila layari laman Facebook Fahrenheit88 di https://www.facebook.com/Fahrenheit88/, laman Instagram di https://www.instagram.com/fahrenheit88/ atau hubungi Fahrenheit88 Customer Service di 03-2148 5488.

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA