SIRI DRAMA KOMEDI SITIK TOK TAMBAT 3 JUTA PENONTON!


Stesen nombor satu negara, TV3, sentiasa memberikan kandungan terbaik dan berkualiti untuk penonton setianya. Walaupun saluran ini sinonim dengan drama-drama cinta dan mendapat sambutan hangat, namun penonton turut menggemari drama yang mempunyai plot cerita yang lebih santai.

Lihat sahaja drama SiTik Tok yang baharu disiarkan minggu lalu telah berjaya mencapai 3 juta penonton dalam episod 3 yang disiarkan pada 27 Julai pada pukul 10:00 malam yang lalu (sumber: Nielsen).


Menurut Nini Yusof, Timbalan Ketua Pegawai Eksekutif, Rangkaian Media Prima Berhad, “Bila dalam situasi pandemik ini, kami nak penonton sentiasa ceria, seronok dan rileks. Drama SiTik Tok yang disiarkan sejak minggu lalu berjaya menambat hati 3 juta penonton dalam episod 3. Ini adalah satu kejayaan besar buat pengarah dan juga barisan pelakon yang membintangi drama ini. Drama komedi ini sememang sesuai untuk hiburan seisi keluarga dan dapat hilangkan tekanan apabila penat seharian bekerja mahupun belajar atas talian. Nantikan pelbagai genre drama menarik yang bakal menyusul tidak lama lagi.”

Drama arahan Joon Goh, pengarah muda yang mempunyai pengalaman 10 tahun pastinya telah berjaya mencuit jutaan penonton. Ditambahkan pula dengan gandingan pelakon kian meningkat naik seperti Scha Elinnea, Nelissa Nizam, Nadia Aqilah, Niezam Zaidi, Acong Sweetchild, Kahoe Hon, Zamaera dan ramai lagi. Drama komedi ini membuatkan penonton tak kering gusi melihat gelagat Siti yang nekad untuk menjadi influencer.

Episod sebelum ini telah menyaksikan Siti (Scha Elinnea) yang merupakan seorang gadis ceria yang tinggal di kampung berpindah ke Kuala Lumpur untuk mengejar cita-citanya untuk menjadi influencer. Minatnya yang mendalam terhadap Tik Tok membuatkannya nekad untuk lakukan apa sahaja untuk mencari pengalaman. Jaja yang merupakan sepupunya tidak menyenangi kehadiran Siti. Mungkin juga dia rasakan Siti adalah saingannya!

Chuchox, seorang artis rock kapak tertarik dengan populariti Siti dan menawar untuk bekerjasama dengannya. Siti cuba bantu menaikkan menambahkan pengikut instagram Chuchox dan minta bantuan Shon untuk mengambil gambar-gambar menarik. Shon tidak mengenakan bayaran tetapi mengenakan syarat iaitu Siti perlu keluar temujanji dengannya. Adakah Shon telah menaruh hati pada Siti? Apakah keseraian yang bakal tercipta antara Siti dengan Shon, seorang jurufoto yang anti media sosial?


Jangan lupa temujanji anda dengan SiTik Tok pada setiap hari Isnin hingga Khamis, 10.00 - 10.30 malam di TV3 dan perkhidmatan penstriman WeTV selepas satu jam tayangan. Penonton juga boleh langgani WeTV untuk mengikuti drama-drama dan filem-filem menarik secara strim di laman web WeTV, wetv.vip atau di aplikasinya yang boleh didapati di App Store atau Google Play Store.

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA