YAKIN. CERIA. BERTUAH. RAIKAN TAHUN BAHARU BERSAMA TRIUMPH


Sambut kedatangan Tahun Baharu dengan koleksi menarik coli push up Aqua. Rekaan ringkas yang membolehkan kulit bernafas dengan leher baju Deep V akan memberikan anda keyakinan bagi memulakan Tahun Harimau ini.


Rekaan feminin Aqua Carnival tanpa wayar mempunyai leher baju yang menjunam bagi menambah keterampilan pemakainya. Mengambil inspirasi daripada keindahan bunga kertas (Bougainvillea), koleksi Aqua Carnival mempunyai tali sokongan yang tersembunyi bagi menyerlahkan lagi lurah dada si pemakai. Cup Bra Air Foam amat lembut pada kulit dan membenarkan ia bernafas. Koleksi ini juga boleh didapati dengan rekaan berwayar yang lembut untuk keselesaan. Padankan ia dengan seluar dalam hipster yang sepadan. Koleksi ini turut didatangkan dalam warna Rosso Masai dan Pebble Grey.


Koleksi Aqua Bloom menampilkan corak dan tona warna yang diinspirasikan oleh kelopak bunga Dahlia. Rekaan menarik tanpa wayar ini mempunyai rekaan tepi istimewa bagi menyerlahkan rekaan yang anggun bergaya, serta leher baju Deep V. Rekaan cup coli ringkas yang membolehkan kulit bernafas memberi keselesaan tambahan kepada si pemakai. Ia juga boleh didapati dengan rekaan berwayar serta rekaan khusus untuk individu bersaiz D+. Koleksi Aqua Bloom didatangkan dengan warna Hitam, Vanille dan Soft Mauve. Padankan ia dengan seluar dalam rekaan mini atau hipster.


Koleksi Aqua Carnival dan Bloom serba baharu kini boleh didapati pada harga RM269 untuk coli dan RM79.90-RM89.90 (seluar dalam).

Buat tempahan dalam talian di https://my.triumph.com/pages/ss22-cny

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!