BERAPAKAH PENDAPATAN YANG ANDA BOLEH MILIKI SEBAGAI PEMANDU E-HAILING?


Maxim Malaysia, adalah salah satu perkhidmatan tempahan perjalanan yang berkembang maju di dunia. Ianya bermula di kenalkan di Malaysia pada tahun 2018 dan makmur dengan sokongan ramai. Bukan hanya menyediakan khidmat e-hailing menghantar pelanggan ke destinasi, malahan Maxim Malaysia berkembang maju dengan menyediakan pelbagai servis lain seperti penghantaran makanan, barang, trak dan pindahan barang besar. Ianya semakin dikenali dengan tambang yang lebih murah dan berbaloi.

Kini Maxim Malaysia ingin membuka peluang untuk orang ramai dengan mendaftar sebagai pemandu kami tertakluk pada terma dan syarat. Pemandu boleh memilih untuk bekerja sepenuh masa ataupun sambilan, tiada syarat khas yang ditetapkan kepada pemandu e-hailing untuk waktu bekerja.

Pemandu juga dapat mengira dan atur pendapatan bersama Maxim Malaysia di laman sesawang https://taximaxim.com/my/ms-my/5859-ipoh/driver/income, ini membenarkan pemandu untuk mengukur perjalanan dengan lebih efisien. Laman sesawang juga mudah difahami dan mesra pengguna di mana pemandu hanya perlu mengatur beberapa langkah dan Maxim akan membantu membuat pengiraan.

Pengiraan pendapatan bergantung kepada bandar di Malaysia, jenis kenderaan, penggunaan minyak, jenis minyak yang digunakan, masa bekerja dan berapa hari. Ianya boleh dicustom bergantung kepada pemandu itu sendiri dan lebih menarik pemandu menetapkan sasaran sendiri.

Sebagai contoh sekiranya pemandu membawa Maxim sekitar Ipoh dan menggunakan kenderaan ekonomi, mengisi minyak petrol, dan penggunaan bahan api setiap 100 km adalah jangka 10 serta bekerja 8 jam sehari selama 5 hari jumlah yang akan diperoleh anggaran sebanyak RM3,392, dengan 24 anggaran jumlah tempahan.

Beberapa langkah mudah yang membenarkan pemandu untuk mendaftar bersama kami, dan mula bekerja, anda perlu memuat turun aplikasi Taxsee Driver dan mendaftar atau terus mendaftar di talian sea.taxsee.pro/my/

Comments

Popular posts from this blog

PUBG MOBILE CAMPUS CHAMPIONSHIP 2022 KINI KEMBALI! PELUANG TERAKHIR KE PMNC 2022!

KEHADIRAN WATAK-WATAK BAHARU MENCERIAKAN ASTRO SMK MUSIM 3