SUPLEMEN JELLILABS DEEPSLEEP GUMMIES UNTUK MENANGANI MASALAH KECELARUAN DAN KERESAHAN


Kepesatan dunia kini membuatkan ramai dari kita yang mengalami masalah tidur yang tidak berkualiti. Lingkungan rakyat Malaysia hanya memperolehi 6.3 jam waktu tidur berbanding dengan waktu tidur yang disyorkan 7 ke 9 jam untuk memperoleh hari yang lebih baik dan produktif.

Jellilabs Deepsleep memahami masalah anda! Dengan dos yang mencukupi dari bahan-bahan semulajadi terbaik seperti Melatonin, L-Theanine, Vitamin B6 dan B12, anda akan mendapatkan tidur yang berkualiti dengan lebih mudah dan tenang.

"Kami amat memahami dengan pergerakan dunia yang lebih pantas, waktu tidur kita akan menjadi agak terjejas. Kadang-kala, minda kita dipenuhi dengan permasalahan ditempat kerja dan aktiviti harian. Kerana itulah, terhasilnya Jellilabs Deepsleep untuk membantu anda," kata Tinie, yang merupakan rakan kongsi di Jellilabs Deepsleep.

"Kami juga amat memahami bahawa rakyat Malaysia sangat mengambil berat berkenaan bahan-bahan yang terkandung didalam setiap suplemen, kerana itu Jellilabs Deepsleep diperbuat dari bahan-bahan semula jadi, yang tidak mendatangkan kesan sampingan, bahan terlarang, dan bahaya. Kami hanya mahukan yang terbaik untuk pengguna kami."

Harga RM109.00 sebotol.

Anda boleh mendapatkan Jellilabs Deepsleep anda di: https://jellilabs.com
Sebarang pertanyaan sila hubungi: hello.jellilabs@gmail.com


Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA